Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Funkční vzorek výstražného systému doplňkové bezpečnosti pro ostatní přejezdy

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F68407700%3A21260%2F14%3A00228972" target="_blank" >RIV/68407700:21260/14:00228972 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

    <a href="http://k616.fd.cvut.cz/projekty/MV_VG20122014085/index.html" target="_blank" >http://k616.fd.cvut.cz/projekty/MV_VG20122014085/index.html</a>

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Funkční vzorek výstražného systému doplňkové bezpečnosti pro ostatní přejezdy

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Systém nasazený pro přejezdy pouze s výstražnými kříži nepředpokládá získání informace o vzájemné poloze vozidla, vlaku a přejezdu jinak, než ze zdrojů systému samotného. Realizovaný systém se skládá z několika modulů. 1. Server - shromažďuje a aktualizuje GPS souřadnice jednotlivých vozidel, která se blíží k železničnímu přejezdu a zároveň shromažďuje a aktualizuje pozice vlaků. Tyto informace jsou na žádost odeslány pomocí GSM na jednotlivá vozidla. 2. Vlaková jednotka - pomocí GSM modulu odesílá informace poloze vlaku na server. 3. Vozidlová jednotka - získává informace o poloze vlaku v případě, že se vozidlo blíží k železničnímu přejezdu. Zároveň získává informace o poloze samotného vozidla (z GPS přijímače) a stavu vozidla - natočení volantu, rychlost otáčení kol. Na základě stavu vozidla zkoriguje získané GPS souřadnice, které odesílá zpět do serveru. Systém zobrazuje varování na displeji. Vozidlová jednotka je tvořena dotykovým displejem, který zobrazuje varování při jízdě k pře

  • Název v anglickém jazyce

    Functional sample of additional safety warning system on other level crossings

  • Popis výsledku anglicky

    The system implemented on crossings with warning crosses only does not suppose the information on mutual location of vehicles, train and crossing acquisition in other way than the system-owned source.Implemented system consists from several modules. 1 .Server - receiving actual GPS position of all available vehicles, in a vicinity of a railway crossing, and, at the same time, actual GPS coordinates of all trains. This information, on a request, is sent to a unit installed in a vehicle via GSM network. 2. Train unit - send information about train location to the server via GSM network. 3. Vehicles unit - obtains information about trains location in case if the vehicle is approaching a railway crossing. At the same time it obtains an information about vehicle location (from a GPS unit) and vehicle status such as: steering angle, wheel rotation speed. This information is used to improve a GPS coordinate accuracy. Corrected GPS coordinates are send to the server. Vehicle unit consists from

Klasifikace

  • Druh

    G<sub>funk</sub> - Funkční vzorek

  • CEP obor

    AQ - Bezpečnost a ochrana zdraví, člověk – stroj

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

    <a href="/cs/project/VG20122014085" target="_blank" >VG20122014085: Zvýšení bezpečnosti vozidel při přepravě cestujících i nákladů na kritických bodech infrastruktury.</a><br>

  • Návaznosti

    P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2014

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Interní identifikační kód produktu

    FVZ2

  • Číselná identifikace

  • Technické parametry

    Systém získává informace o vzájemné poloze vozidla, vlaku a přejezdu pouze ze zdrojů systému samotného. doc. Ing Petr Bouchner, Ph.D. a doc. Ing. Martin Leso, Ph.D.ČVUT v Praze, Fakulta dopravní Konviktská 20, Praha 1, +420 224359502

  • Ekonomické parametry

    150.000 Kč v případě systému v základní konfiguraci

  • Kategorie aplik. výsledku dle nákladů

  • IČO vlastníka výsledku

    68407700

  • Název vlastníka

    České vysoké učení technické v Praze Fakulta dopravní

  • Stát vlastníka

    CZ - Česká republika

  • Druh možnosti využití

    P - Využití výsledku jiným subjektem je v některých případech možné bez nabytí licence

  • Požadavek na licenční poplatek

    Z - Poskytovatel licence na výsledek nepožaduje v některých případech licenční poplatek

  • Adresa www stránky s výsledkem