Problematika počátku a ukončení vyhrazeného jízdního pruhu pro autobusy
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F68407700%3A21260%2F15%3A00236473" target="_blank" >RIV/68407700:21260/15:00236473 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Problematika počátku a ukončení vyhrazeného jízdního pruhu pro autobusy
Popis výsledku v původním jazyce
Problematika vhodného dopravně-inženýrského řešení počátku a ukončení vyhrazeného jízdního pruhu pro autobusy VHD je důležitou součástí navrhování prostorových preferenčních opatření pro autobusy VHD a do značené míry může ovlivňovat i efektivitu tohotoopatření. Článek se zaměří na počátky a ukončení vyhrazeného jízdního pruhu z hlediska jejich umístění, uspořádání, řešení dopravního značení i legislativního kontextu. Součástí článku jsou i praktické ukázky.
Název v anglickém jazyce
Design of a Bus Lane - Beginning and Ending
Popis výsledku anglicky
The issue of the appropriate traffic-engineering solutions of the beginning and ending of a dedicated bus lane is an important part when designing spatial preferential measures for public buses. The article focuses on the beginnings and endings of bus lanes in terms of their location, layout, traffic signs and legislative context. The article also includes practical demonstrations.
Klasifikace
Druh
O - Ostatní výsledky
CEP obor
JO - Pozemní dopravní systémy a zařízení
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
S - Specificky vyzkum na vysokych skolach
Ostatní
Rok uplatnění
2015
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů