Study of wheel geometrical parameters for single-axle suspension by using elasto-kinematic model
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F68407700%3A21260%2F15%3A00239424" target="_blank" >RIV/68407700:21260/15:00239424 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
angličtina
Název v původním jazyce
Study of wheel geometrical parameters for single-axle suspension by using elasto-kinematic model
Popis výsledku v původním jazyce
The paper deals with constructing the elasto-kinematic computational model Multi-Body-Systems (MBS) type in the HyperWorks system. The computational model is used for analysis of the geometric parameters such as wheel camber angle and wheel toe by the single-axle suspension.
Název v anglickém jazyce
Study of wheel geometrical parameters for single-axle suspension by using elasto-kinematic model
Popis výsledku anglicky
The paper deals with constructing the elasto-kinematic computational model Multi-Body-Systems (MBS) type in the HyperWorks system. The computational model is used for analysis of the geometric parameters such as wheel camber angle and wheel toe by the single-axle suspension.
Klasifikace
Druh
O - Ostatní výsledky
CEP obor
JR - Ostatní strojírenství
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
<a href="/cs/project/TE01020020" target="_blank" >TE01020020: Centrum kompetence automobilového průmyslu Josefa Božka</a><br>
Návaznosti
P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)
Ostatní
Rok uplatnění
2015
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů