Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Airport Customer Buying Behavior

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F68407700%3A21260%2F16%3A00239880" target="_blank" >RIV/68407700:21260/16:00239880 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    angličtina

  • Název v původním jazyce

    Airport Customer Buying Behavior

  • Popis výsledku v původním jazyce

    The article deals with the evaluation of customer buying behavior of Kosice Airport. The first part describes the customer as a basis for marketing and then discusses the factors that affect customer in the purchase. The next part of the article deals with the consumer's decision to purchase and the phases of the process of purchasing behavior. The article also describes traditional and current models of customer buying behavior. The final section presents the results of a questionnaire survey that covers the most important factors in choosing departure / return airport from the perspective of the passenger. The questionnaire also contained questions relating to the promotion of Kosice Airport. Factors influencing entry airlines to Airport Kosice are assessed, at the end.

  • Název v anglickém jazyce

    Airport Customer Buying Behavior

  • Popis výsledku anglicky

    The article deals with the evaluation of customer buying behavior of Kosice Airport. The first part describes the customer as a basis for marketing and then discusses the factors that affect customer in the purchase. The next part of the article deals with the consumer's decision to purchase and the phases of the process of purchasing behavior. The article also describes traditional and current models of customer buying behavior. The final section presents the results of a questionnaire survey that covers the most important factors in choosing departure / return airport from the perspective of the passenger. The questionnaire also contained questions relating to the promotion of Kosice Airport. Factors influencing entry airlines to Airport Kosice are assessed, at the end.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

    AH - Ekonomie

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2016

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    Conference Proceedings of the 3rd International Scientific Conference „Marketing Management, Trade, Financial and Social Aspects of Business"

  • ISBN

    978-80-225-4163-3

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    7

  • Strana od-do

    51-57

  • Název nakladatele

    Ekonomická univerzita Bratislava

  • Místo vydání

    Bratislava

  • Místo konání akce

    Košice

  • Datum konání akce

    22. 10. 2015

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    WRD - Celosvětová akce

  • Kód UT WoS článku