Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Modelling of the Transponder Operations for Performance Analysis

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F68407700%3A21260%2F16%3A00242542" target="_blank" >RIV/68407700:21260/16:00242542 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    angličtina

  • Název v původním jazyce

    Modelling of the Transponder Operations for Performance Analysis

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Air Traffic Control represents a fundamental service in civil aviation. Nowadays, the cooperative surveillance systems address the modern requirements on both safety and efficiency of the flight operations, thereby increase the overall quality. However, due to the great loading of the devices and the radio frequency, the systems often face a performance deterioration. This text focuses on the aircraft transponder occupancy causing it not to reply to all of the interrogation arriving at it. Then, a Simulink model is introduced using aqueuing system approach. Finally, the model results related to secondary radar re-interrogation are presented as a possible indicator of the transponder occupancy.

  • Název v anglickém jazyce

    Modelling of the Transponder Operations for Performance Analysis

  • Popis výsledku anglicky

    Air Traffic Control represents a fundamental service in civil aviation. Nowadays, the cooperative surveillance systems address the modern requirements on both safety and efficiency of the flight operations, thereby increase the overall quality. However, due to the great loading of the devices and the radio frequency, the systems often face a performance deterioration. This text focuses on the aircraft transponder occupancy causing it not to reply to all of the interrogation arriving at it. Then, a Simulink model is introduced using aqueuing system approach. Finally, the model results related to secondary radar re-interrogation are presented as a possible indicator of the transponder occupancy.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

    JU - Aeronautika, aerodynamika, letadla

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2016

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    Zvyšovanie bezpečnosti a kvality v civilnom letectve 2016

  • ISBN

    978-80-554-1143-9

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    5

  • Strana od-do

    31-35

  • Název nakladatele

    Žilinská univerzita

  • Místo vydání

    Žilina

  • Místo konání akce

    Zuberec

  • Datum konání akce

    27. 1. 2016

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    WRD - Celosvětová akce

  • Kód UT WoS článku