Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Realizace mostu přes železniční trať v Poděbradech

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F68407700%3A21260%2F16%3A00242842" target="_blank" >RIV/68407700:21260/16:00242842 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Realizace mostu přes železniční trať v Poděbradech

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Tento článek popisuje realizaci mostu, který umožňuje bezkolizní křížení silnice II/329 v intravilánu města Poděbrad a frekventované železniční trati Lysá nad Labem - Kolín. Nosná konstrukce mostu sestává ze spojité, předpjaté, betonové desky o deseti polích a celkové délce 213,7 metrů. Mostní konstrukce je ve výrazném směrovém oblouku podepřený ocelovými pilíři. Most byl realizován na pevné skruži ve třech betonážních taktech. Vlastní realizace a odstranění pevné skruže pro výstavbu mostu byla velmi obtížná z důvodu velmi krátkých traťových výluk.

  • Název v anglickém jazyce

    The realization of the bridge over the railway track at Poděbrady

  • Popis výsledku anglicky

    This paper describes the realization of the bridge that allows collision-free crossing of the II/329 road in the urban area of Poděbrady and the busy railway line Lysá nad Labem - Kolin. The load-bearing structure consists of a continuous, prestressed, concrete plate with ten spans and a total length of 213.7 meters. The bridge structure is in a distinctive horizontal curve supported by the steel piers. The fixed supporting system was used for the bridge realization. The load-bearing structure was made in three concreting processes. The realization itself was very difficult due to the construction and removal of the falsework across the railway track in short track closures.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

    JM - Inženýrské stavitelství

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    V - Vyzkumna aktivita podporovana z jinych verejnych zdroju

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2016

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    SBORNÍK PŘÍSPĚVKŮ 21. MEZINÁRODNÍ SYMPOZIUM MOSTY/BRIDGES 2016

  • ISBN

    978-80-86604-68-8

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    5

  • Strana od-do

    434-438

  • Název nakladatele

    SEKURKON

  • Místo vydání

    Ostrava - Zábřeh

  • Místo konání akce

    Brno

  • Datum konání akce

    21. 4. 2016

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    WRD - Celosvětová akce

  • Kód UT WoS článku