Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Statický přepočet mostu v km 57,255 (estakáda Vrskmaň), předpjatá konstrukce

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F68407700%3A21110%2F20%3A00349349" target="_blank" >RIV/68407700:21110/20:00349349 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Statický přepočet mostu v km 57,255 (estakáda Vrskmaň), předpjatá konstrukce

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Statický přepočet - výpočet zatížitelnosti a přechodnosti stávajícího dvoukolejného železničního mostu. Most má 13 prostě uložených polí z prefabrikovaných předem předpjatých komorových nosníků se spřaženou železobetonovou deskou PSKT-30 o rozpětí 29,900 m a na každém konci jedno přechodové pole ze železobetonových prefabrikovaných nosníků MZD-16-12 o rozpětí 11,200 m. V příčném řezu jsou umístěny vždy čtyři nosníky. Tento výpočet se týká předpjaté konstrukce mostu.

  • Název v anglickém jazyce

    Structural analysis - determination of a load bearing capacity of the bridge in km 57,255 (Vrskmaň viaduct), prestressed concrete structure

  • Popis výsledku anglicky

    Structural analysis - determination of a load bearing capacity of an existing double track railway bridge. The bridge has 13 simply supported spans, 29,000 m long, made of precast pre-tensioned box girders with a composite cast-in-situ reinforced concrete deck slab PSKT-30. At each end of the bridge, there is a transition span of 11,200 m made of precast reinforced concrete girders MZD-16-12. In the cross section, the superstructure consists of four girders. This calculations deal with the prestressed concrete structure.

Klasifikace

  • Druh

    O - Ostatní výsledky

  • CEP obor

  • OECD FORD obor

    20101 - Civil engineering

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    N - Vyzkumna aktivita podporovana z neverejnych zdroju

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2020

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů