Přepočet zatížitelnosti mostu v TU 0591, km 5,428 - estakáda Staré Předlice
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F68407700%3A21110%2F20%3A00349362" target="_blank" >RIV/68407700:21110/20:00349362 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Přepočet zatížitelnosti mostu v TU 0591, km 5,428 - estakáda Staré Předlice
Popis výsledku v původním jazyce
Statický přepočet - výpočet zatížitelnosti a přechodnosti stávajícího dvoukolejného železničního mostu o 6 prostě uložených polích rozpětí 26,000m, na každém konci mostu je ještě přechodové pole o rozpětí 11,200 m. Nosnou konstrukci v hlavních polích tvoří prefabrikované komorové dodatečně předpjaté nosníky KT-27, v koncových přechodových polích jsou použity prefabrikované železobetonové nosníky MZD-16-12. V příčném směru jsou použity vždy čtyři nosníky.
Název v anglickém jazyce
Determination of a load bearing capacity of the bridge in km 5,428 of the railway line No. 0591 - Staré Předlice viaduct
Popis výsledku anglicky
Structural analysis - determination of a load bearing capacity of an existing double-track railway bridge of 6 simply supported spans of 26,000 m. At each end of the bridge, there is still a transition span of 11,200 m. Superstructure in main spans is made of box precast post-tensioned girders KT-27. At end spans, precast reinforced concrete girders KDZ are used. In the transverse direction, superstructure is made of four girders.
Klasifikace
Druh
O - Ostatní výsledky
CEP obor
—
OECD FORD obor
20101 - Civil engineering
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
N - Vyzkumna aktivita podporovana z neverejnych zdroju
Ostatní
Rok uplatnění
2020
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů