Přepočet zatížitelnosti mostu v TU 0591, km 10,037 - estakáda Chabařovice
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F68407700%3A21110%2F20%3A00349360" target="_blank" >RIV/68407700:21110/20:00349360 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Přepočet zatížitelnosti mostu v TU 0591, km 10,037 - estakáda Chabařovice
Popis výsledku v původním jazyce
Statický přepočet - výpočet zatížitelnosti a přechodnosti stávajícího dvoukolejného železničního mostu o 24 prostě uložených polích rozpětí 23,000m, na každém konci mostu je ještě přechodové pole o rozpětí 6,500 m. Nosnou konstrukci v hlavních polích tvoří prefabrikované komorové dodatečně předpjaté nosníky KT-24, v koncových přechodových polích jsou použity prefabrikované železobetonové nosníky KDZ o rozpětí 6,5 m. V příčném směru jsou použity vždy čtyři nosníky.
Název v anglickém jazyce
Determination of a load bearing capacity of the bridge in km 10,037 of the railway line No. 0591 - Chabařovice viaduct
Popis výsledku anglicky
Structural analysis - determination of a load bearing capacity of an existing double-track railway bridge of 24 simply supported spans of 23,000 m. At each end of the bridge, there is still a transition span of 6,500 m. Superstructure in main spans is made of box precast post-tensioned girders KT-24. At end spans, precast reinforced concrete girders KDZ are used. In the transverse direction, superstructure is made of four girders.
Klasifikace
Druh
O - Ostatní výsledky
CEP obor
—
OECD FORD obor
20101 - Civil engineering
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
N - Vyzkumna aktivita podporovana z neverejnych zdroju
Ostatní
Rok uplatnění
2020
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů