Statický přepočet mostu v km 57,255 (estakáda Vrskmaň), železobetonová konstrukce
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F68407700%3A21110%2F20%3A00349352" target="_blank" >RIV/68407700:21110/20:00349352 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Statický přepočet mostu v km 57,255 (estakáda Vrskmaň), železobetonová konstrukce
Popis výsledku v původním jazyce
Statický přepočet - výpočet zatížitelnosti a přechodnosti stávajícího dvoukolejného železničního mostu. Most má 13 prostě uložených polí z prefabrikovaných předem předpjatých komorových nosníků se spřaženou železobetonovou deskou PSKT-30 o rozpětí 29,900 m a na každém konci jedno přechodové pole ze železobetonových prefabrikovaných nosníků MZD-16-12 o rozpětí 11,200 m. V příčném řezu jsou umístěny vždy čtyři nosníky. Tento výpočet se týká železobetonové konstrukce mostu.
Název v anglickém jazyce
Structural analysis - determination of a load bearing capacity of the bridge in km 57,255 (Vrskmaň viaduct), reinforced concrete structure
Popis výsledku anglicky
Structural analysis - determination of a load bearing capacity of an existing double track railway bridge. The bridge has 13 simply supported spans, 29,000 m long, made of precast pre-tensioned box girders with a composite cast-in-situ reinforced concrete deck slab PSKT-30. At each end of the bridge, there is a transition span of 11,200 m made of precast reinforced concrete girders MZD-16-12. In the cross section, the superstructure consists of four girders. This calculations deal with the reinforced concrete structure.
Klasifikace
Druh
O - Ostatní výsledky
CEP obor
—
OECD FORD obor
20101 - Civil engineering
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
N - Vyzkumna aktivita podporovana z neverejnych zdroju
Ostatní
Rok uplatnění
2020
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů