Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Airport Marketing Communication

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F68407700%3A21260%2F16%3A00302517" target="_blank" >RIV/68407700:21260/16:00302517 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    angličtina

  • Název v původním jazyce

    Airport Marketing Communication

  • Popis výsledku v původním jazyce

    The problem with airport marketing communication is question, if marketing communication is at the airport really necessary. The airport can be monopolistic. In addition to communication with the airlines and increasing number of destination, airport has to concentrate on sale of specific airport items. In first part of this article is described a method for creating a marketing communication. In next step is specified an application of this method. Besides a generally examples, in article is case of non-sales marketing communication and proposals for solutions. In the end, this article assesses, if the solutions of this problems are necessary and important for airport and how the airport can solve it.

  • Název v anglickém jazyce

    Airport Marketing Communication

  • Popis výsledku anglicky

    The problem with airport marketing communication is question, if marketing communication is at the airport really necessary. The airport can be monopolistic. In addition to communication with the airlines and increasing number of destination, airport has to concentrate on sale of specific airport items. In first part of this article is described a method for creating a marketing communication. In next step is specified an application of this method. Besides a generally examples, in article is case of non-sales marketing communication and proposals for solutions. In the end, this article assesses, if the solutions of this problems are necessary and important for airport and how the airport can solve it.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

    JU - Aeronautika, aerodynamika, letadla

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2016

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    Proceedings of 20th International Conference Transport Means 2016

  • ISBN

  • ISSN

    1822-296X

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    4

  • Strana od-do

    165-168

  • Název nakladatele

    Kauno technologijos universitetas

  • Místo vydání

    Kaunas

  • Místo konání akce

    Juodkrante

  • Datum konání akce

    5. 10. 2016

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    WRD - Celosvětová akce

  • Kód UT WoS článku