Airport Marketing Communication
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F68407700%3A21260%2F16%3A00302517" target="_blank" >RIV/68407700:21260/16:00302517 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
angličtina
Název v původním jazyce
Airport Marketing Communication
Popis výsledku v původním jazyce
The problem with airport marketing communication is question, if marketing communication is at the airport really necessary. The airport can be monopolistic. In addition to communication with the airlines and increasing number of destination, airport has to concentrate on sale of specific airport items. In first part of this article is described a method for creating a marketing communication. In next step is specified an application of this method. Besides a generally examples, in article is case of non-sales marketing communication and proposals for solutions. In the end, this article assesses, if the solutions of this problems are necessary and important for airport and how the airport can solve it.
Název v anglickém jazyce
Airport Marketing Communication
Popis výsledku anglicky
The problem with airport marketing communication is question, if marketing communication is at the airport really necessary. The airport can be monopolistic. In addition to communication with the airlines and increasing number of destination, airport has to concentrate on sale of specific airport items. In first part of this article is described a method for creating a marketing communication. In next step is specified an application of this method. Besides a generally examples, in article is case of non-sales marketing communication and proposals for solutions. In the end, this article assesses, if the solutions of this problems are necessary and important for airport and how the airport can solve it.
Klasifikace
Druh
D - Stať ve sborníku
CEP obor
JU - Aeronautika, aerodynamika, letadla
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace
Ostatní
Rok uplatnění
2016
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název statě ve sborníku
Proceedings of 20th International Conference Transport Means 2016
ISBN
—
ISSN
1822-296X
e-ISSN
—
Počet stran výsledku
4
Strana od-do
165-168
Název nakladatele
Kauno technologijos universitetas
Místo vydání
Kaunas
Místo konání akce
Juodkrante
Datum konání akce
5. 10. 2016
Typ akce podle státní příslušnosti
WRD - Celosvětová akce
Kód UT WoS článku
—