Optimalizační nástroj dopravní obsluhy liniových železničních sítí
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F68407700%3A21260%2F19%3A00335534" target="_blank" >RIV/68407700:21260/19:00335534 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Optimalizační nástroj dopravní obsluhy liniových železničních sítí
Popis výsledku v původním jazyce
Článek představuje optimalizační nástroj dopravní obsluhy liniové železniční sítě založený na modelu lineárního matematického programování, jehož výstupem je teoreticky optimální linkové vedení zohledňující typickou přepravní poptávku a obecné provozní náklady systému. Model je aplikován na optimalizaci provozu na trati Praha – Rudná u Prahy – Beroun.
Název v anglickém jazyce
Optimization Tool for Transportation Service of Linear Railway Networks
Popis výsledku anglicky
The paper presents optimization tool for operation of linear railway network. This tool is based on linear mathematic programming. Output of this tool is optimal line routing, which considers typical transport demand and general operational costs of the system. The tool is applied for service optimization of railway line Praha – Rudná u Prahy – Beroun
Klasifikace
Druh
D - Stať ve sborníku
CEP obor
—
OECD FORD obor
20104 - Transport engineering
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
S - Specificky vyzkum na vysokych skolach
Ostatní
Rok uplatnění
2019
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název statě ve sborníku
Sborník studentské vědecké konference Železniční výzkumné aktivity ŽELVA 2019
ISBN
978-80-01-06622-5
ISSN
—
e-ISSN
—
Počet stran výsledku
10
Strana od-do
68-77
Název nakladatele
České vysoké učení technické v Praze
Místo vydání
Praha
Místo konání akce
Choceň
Datum konání akce
17. 9. 2019
Typ akce podle státní příslušnosti
WRD - Celosvětová akce
Kód UT WoS článku
—