Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Metoda STEM a její variantní využití v případě omezené kapacity železniční dopravní cesty

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F68407700%3A21260%2F20%3A00345287" target="_blank" >RIV/68407700:21260/20:00345287 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Metoda STEM a její variantní využití v případě omezené kapacity železniční dopravní cesty

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Každá dopravní cesta má omezenou kapacitu, tedy nemusí být schopná vyhovět všempožadavkům na její přidělení – významná je tato skutečnost zejména u železniční dopravní cesty. Cílem je vyhovět takovým požadavkům, které přinesou co nejvíce benefitů v případě jejich využití. Tento příspěvek nastiňuje řešení tohoto problému s využitím lineárně optimalizační metody STEM. V několika variantách ukazuje její využití a výsledky pro teoretický a reálný traťový úsek s ohledem na očekávatelné požadavky různých kategorií vlaků osobní dopravy na těchto úsecích.

  • Název v anglickém jazyce

    STEM Method and Its Variant Use in Case of Limited Capacity of the Railway Transport Route

  • Popis výsledku anglicky

    Each transport infrastructure has a limited capacity in which case it is clear that it may not be able to satisfy all requirements. This fact is especially important for the railway transport infrastructure. The aim is to satisfy such requirements, which will bring as many benefits in the case of their implementation. This paper deals with this issue using the linear optimization method STEM. In several variants, its use shows the results for a theoretical and a real railway line section with regard to the expected traffic requirements in passenger transport on these sections.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

  • OECD FORD obor

    20104 - Transport engineering

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    S - Specificky vyzkum na vysokych skolach

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2020

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    Young Transportation Engineers Conference 2020

  • ISBN

    978-80-01-06793-2

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    7

  • Strana od-do

    81-87

  • Název nakladatele

    Fakulta dopravní

  • Místo vydání

    Praha

  • Místo konání akce

    Prague

  • Datum konání akce

    19. 11. 2020

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    WRD - Celosvětová akce

  • Kód UT WoS článku