Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Design of Bus Lane End ahead of Roundabout: Case Study Using Microsimulation

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F68407700%3A21260%2F23%3A00367016" target="_blank" >RIV/68407700:21260/23:00367016 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

    <a href="https://doi.org/10.1109/SCSP58044.2023.10146215" target="_blank" >https://doi.org/10.1109/SCSP58044.2023.10146215</a>

  • DOI - Digital Object Identifier

    <a href="http://dx.doi.org/10.1109/SCSP58044.2023.10146215" target="_blank" >10.1109/SCSP58044.2023.10146215</a>

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    angličtina

  • Název v původním jazyce

    Design of Bus Lane End ahead of Roundabout: Case Study Using Microsimulation

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Public transport priority is a key transport engineering tool for moving towards sustainable urban mobility. This paper explores the design options for an end of a dedicated bus lane ahead of a single lane roundabout, looking for the optimal design from a public transport perspective. Two possible designs of an end of dedicated lane were simulated using the PTV Vissim program. The parameters of average delay of public transport services and number of unnecessary stops of public transport vehicles were evaluated to determine the optimal design and contribute to a quality for public transport operation in practice.

  • Název v anglickém jazyce

    Design of Bus Lane End ahead of Roundabout: Case Study Using Microsimulation

  • Popis výsledku anglicky

    Public transport priority is a key transport engineering tool for moving towards sustainable urban mobility. This paper explores the design options for an end of a dedicated bus lane ahead of a single lane roundabout, looking for the optimal design from a public transport perspective. Two possible designs of an end of dedicated lane were simulated using the PTV Vissim program. The parameters of average delay of public transport services and number of unnecessary stops of public transport vehicles were evaluated to determine the optimal design and contribute to a quality for public transport operation in practice.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

  • OECD FORD obor

    20104 - Transport engineering

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2023

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    2023 Smart City Symposium Prague

  • ISBN

    979-8-3503-2162-3

  • ISSN

    2831-5618

  • e-ISSN

    2691-3666

  • Počet stran výsledku

    5

  • Strana od-do

  • Název nakladatele

    IEEE Transactions on Acoustics, Speech, and Signal Processing

  • Místo vydání

    New York

  • Místo konání akce

    Prague

  • Datum konání akce

    25. 5. 2023

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    WRD - Celosvětová akce

  • Kód UT WoS článku