Educational projects´ manager´s competencies with emphasis on internal education of Emergency Medical Services
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F68407700%3A21460%2F13%3A00212992" target="_blank" >RIV/68407700:21460/13:00212992 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
slovinština
Název v původním jazyce
Kompetencie manažéra vzdelávacích projektov s dôrazom na projekty interného vzdelávania záchranných zdravotných služieb
Popis výsledku v původním jazyce
Je viac ako žiaduce, aby projektovo-orientované aktivity vo vzdelavaniu boli vedené a riadené ľuďmi s patričnými znalosťami a skúsenosťami a tiež schopnosťami tieto znalosti a skúsenosti vhodne použiť v kontexte daného odboru a danej situácie. Kompetencie projektových manažérov vzdelávacích projektov by mali pokrývať pomerne široké spektrum - od kompetencií rýdzo technických (ako napríklad používanie špecifických metód a nástrojov), cez behaviorálne a sociálne, až po systémové a kontextuálne. Prirodzene, žiadny projektový manažér sa nezaobíde aj bez zodpovedajúcich "tvrdých" znalostí, resp. skúseností z odboru, v ktorom vedie / riadi svoj projekt. Kompetencie všetkých projektových manažérov je možné identifikovať, usporiadať a popísať (kompetenčným modelom), rozvíjať (tréningom, praxou, mentoringom, koučingom), a prirodzene tiež posudzovať a overovať (praxou, certifikátom). Cieľom predkladaného príspevku je prezentácia návrhu kompetenčného modelu manažéra vzdelávacích projektov zaobera
Název v anglickém jazyce
Educational projects´ manager´s competencies with emphasis on internal education of Emergency Medical Services
Popis výsledku anglicky
It is more desirable that project- oriented activities in education have been led and managed by people with relevant knowledge and experience and also skills such knowledge and experience appropriately used in the context of the department and the situation. Competencies of project managers training projects should cover a fairly wide range - from a purely technical competencies ( such as the use of specific methods and tools ) , through behavioral and social , to systemic and contextual . Naturally ,any project manager can not do without a corresponding " hard" knowledge , respectively . experiences from the field , which leads / manages your project . Expertise of all project managers can identify , organize and describe ( competency model ) , develop ( training , practice , mentoring , coaching ) , and naturally also the assessment and verification ( practice certificate ) . The aim of the present paper is to present a draft competency model manager educational projects dealing wi
Klasifikace
Druh
J<sub>x</sub> - Nezařazeno - Článek v odborném periodiku (Jimp, Jsc a Jost)
CEP obor
AE - Řízení, správa a administrativa
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
<a href="/cs/project/EE2.4.31.0224" target="_blank" >EE2.4.31.0224: Ochrana obyvatelstva a řešení krizových a mimořádných událostí</a><br>
Návaznosti
P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)
Ostatní
Rok uplatnění
2013
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název periodika
Urgentní medicína
ISSN
1212-1924
e-ISSN
—
Svazek periodika
16
Číslo periodika v rámci svazku
1
Stát vydavatele periodika
CZ - Česká republika
Počet stran výsledku
7
Strana od-do
6-12
Kód UT WoS článku
—
EID výsledku v databázi Scopus
—