Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Educational projects´ manager´s competencies with emphasis on internal education of Emergency Medical Services

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F68407700%3A21460%2F13%3A00212992" target="_blank" >RIV/68407700:21460/13:00212992 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    slovinština

  • Název v původním jazyce

    Kompetencie manažéra vzdelávacích projektov s dôrazom na projekty interného vzdelávania záchranných zdravotných služieb

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Je viac ako žiaduce, aby projektovo-orientované aktivity vo vzdelavaniu boli vedené a riadené ľuďmi s patričnými znalosťami a skúsenosťami a tiež schopnosťami tieto znalosti a skúsenosti vhodne použiť v kontexte daného odboru a danej situácie. Kompetencie projektových manažérov vzdelávacích projektov by mali pokrývať pomerne široké spektrum - od kompetencií rýdzo technických (ako napríklad používanie špecifických metód a nástrojov), cez behaviorálne a sociálne, až po systémové a kontextuálne. Prirodzene, žiadny projektový manažér sa nezaobíde aj bez zodpovedajúcich "tvrdých" znalostí, resp. skúseností z odboru, v ktorom vedie / riadi svoj projekt. Kompetencie všetkých projektových manažérov je možné identifikovať, usporiadať a popísať (kompetenčným modelom), rozvíjať (tréningom, praxou, mentoringom, koučingom), a prirodzene tiež posudzovať a overovať (praxou, certifikátom). Cieľom predkladaného príspevku je prezentácia návrhu kompetenčného modelu manažéra vzdelávacích projektov zaobera

  • Název v anglickém jazyce

    Educational projects´ manager´s competencies with emphasis on internal education of Emergency Medical Services

  • Popis výsledku anglicky

    It is more desirable that project- oriented activities in education have been led and managed by people with relevant knowledge and experience and also skills such knowledge and experience appropriately used in the context of the department and the situation. Competencies of project managers training projects should cover a fairly wide range - from a purely technical competencies ( such as the use of specific methods and tools ) , through behavioral and social , to systemic and contextual . Naturally ,any project manager can not do without a corresponding " hard" knowledge , respectively . experiences from the field , which leads / manages your project . Expertise of all project managers can identify , organize and describe ( competency model ) , develop ( training , practice , mentoring , coaching ) , and naturally also the assessment and verification ( practice certificate ) . The aim of the present paper is to present a draft competency model manager educational projects dealing wi

Klasifikace

  • Druh

    J<sub>x</sub> - Nezařazeno - Článek v odborném periodiku (Jimp, Jsc a Jost)

  • CEP obor

    AE - Řízení, správa a administrativa

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

    <a href="/cs/project/EE2.4.31.0224" target="_blank" >EE2.4.31.0224: Ochrana obyvatelstva a řešení krizových a mimořádných událostí</a><br>

  • Návaznosti

    P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2013

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název periodika

    Urgentní medicína

  • ISSN

    1212-1924

  • e-ISSN

  • Svazek periodika

    16

  • Číslo periodika v rámci svazku

    1

  • Stát vydavatele periodika

    CZ - Česká republika

  • Počet stran výsledku

    7

  • Strana od-do

    6-12

  • Kód UT WoS článku

  • EID výsledku v databázi Scopus