Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Manager of Educational Project and his Competencies

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F70883521%3A28120%2F13%3A43869685" target="_blank" >RIV/70883521:28120/13:43869685 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    angličtina

  • Název v původním jazyce

    Manager of Educational Project and his Competencies

  • Popis výsledku v původním jazyce

    It is more than desirable for project-oriented activities to be conducted and managed by people with relevant knowledge and experience. At the same time, managers should have appropriate skills in order to apply knowledge and experience respectably in the context of the study field and the situation. The aim of this presented paper is to propose a competency model of educational projects, which shall be primary, used in the educational institutions. The contribution consists of two parts. The first partis focused on the basic terminology issues and anchor concepts such as competencies and the competency model. The second part is dedicated to the description of the specific proposal for a precise competency model and its subsequent presentation and verification.

  • Název v anglickém jazyce

    Manager of Educational Project and his Competencies

  • Popis výsledku anglicky

    It is more than desirable for project-oriented activities to be conducted and managed by people with relevant knowledge and experience. At the same time, managers should have appropriate skills in order to apply knowledge and experience respectably in the context of the study field and the situation. The aim of this presented paper is to propose a competency model of educational projects, which shall be primary, used in the educational institutions. The contribution consists of two parts. The first partis focused on the basic terminology issues and anchor concepts such as competencies and the competency model. The second part is dedicated to the description of the specific proposal for a precise competency model and its subsequent presentation and verification.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

    AE - Řízení, správa a administrativa

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    V - Vyzkumna aktivita podporovana z jinych verejnych zdroju

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2013

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    Present day trends of innovations 3

  • ISBN

    978-80-89400-59-1

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    10

  • Strana od-do

    136-145

  • Název nakladatele

    Dubnický technologický inštitút v Dubnici nad Váhom

  • Místo vydání

    Dubnica nad Váhom

  • Místo konání akce

    Dubnica nad Váhom

  • Datum konání akce

    23. 5. 2013

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    EUR - Evropská akce

  • Kód UT WoS článku