Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Školy pro sluchově postižené a jejich připravenost na mimořádné události

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F68407700%3A21460%2F21%3A00355298" target="_blank" >RIV/68407700:21460/21:00355298 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

    <a href="https://dspace.cvut.cz/bitstream/handle/10467/99315/Sborn%c3%adk%20AWHP%202021.pdf?sequence=1&isAllowed=y" target="_blank" >https://dspace.cvut.cz/bitstream/handle/10467/99315/Sborn%c3%adk%20AWHP%202021.pdf?sequence=1&isAllowed=y</a>

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Školy pro sluchově postižené a jejich připravenost na mimořádné události

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Příspěvek analyzuje připravenost škol pro sluchově postižené na vybrané mimořádné události, jimiž jsou konkrétně požár a útok aktivního útočníka. Je zjišťováno, jakým způsobem a v jakém rozsahu jsou v analyzovaných školách zavedena organizační a režimová opatření, jaké technické prostředky zabezpečení jsou instalovány a rovněž jakým způsobem jsou pedagogové a žáci seznamováni s plánovanými postupy pro případ vzniku mimořádných událostí. V praktické části práce jsou interpretována data získaná v rámci polostrukturovaných rozhovorů s vedením jednotlivých škol. Je tedy charakterizován způsob zajištění připravenosti škol na vybrané mimořádné události a uvedena úroveň dosažených znalostí pedagogů. Z výsledků vyplývá, že úroveň jejich znalostí týkajících se připravenosti na mimořádné události lze považovat až na malé množství nedostatků za dostačující.

  • Název v anglickém jazyce

    Emergency Preparedness of Schools for Hearing-Impaired Children

  • Popis výsledku anglicky

    The article analyses the preparedness of schools for the hearing-impaired children during selected emergencies, such as fire and attack of an active attacker. It is found out how and to what extent organisational and regime measures are introduced in the analysed schools, what technical means of security are installed and also how teachers and pupils are acquainted with the planned procedures in case of emergencies. The practical part of the work interprets the data obtained in semi-structured interviews with the management of individual schools. Therefore, the method for ensuring the preparedness of schools for selected emergencies is characterised and the level of achieved knowledge of teachers. The survey results show that the level of their knowledge regarding emergency preparedness can be considered sufficient, except for a small number of shortcomings

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

  • OECD FORD obor

    50101 - Psychology (including human - machine relations)

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    S - Specificky vyzkum na vysokych skolach

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2021

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    Aspekty práce pomáhajících profesí 2021. Recenzovaný sborník příspěvků ze studentské vědecké konference AWHP 2021.

  • ISBN

    978-80-01-06852-6

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    16

  • Strana od-do

    274-289

  • Název nakladatele

    České vysoké učení technické v Praze

  • Místo vydání

    Praha

  • Místo konání akce

    Praha

  • Datum konání akce

    5. 11. 2021

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    WRD - Celosvětová akce

  • Kód UT WoS článku