Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Připravenost žáků a pedagogů škol pro sluchově postižené na mimořádné události

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F68407700%3A21460%2F21%3A00355368" target="_blank" >RIV/68407700:21460/21:00355368 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

    <a href="https://dspace.cvut.cz/bitstream/handle/10467/99315/Sborn%c3%adk%20AWHP%202021.pdf?sequence=1&isAllowed=y" target="_blank" >https://dspace.cvut.cz/bitstream/handle/10467/99315/Sborn%c3%adk%20AWHP%202021.pdf?sequence=1&isAllowed=y</a>

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Připravenost žáků a pedagogů škol pro sluchově postižené na mimořádné události

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Příspěvek analyzuje připravenost žáků a pedagogů škol pro sluchově postižené na mimořádné události. Pro výběr respondentů dotazníkové šetření byl využit vícenásobný výběr u žáků, u pedagogů výběr prostý. Výsledky ukazují teoreticky velmi dobrou připravenost na mimořádné události jak u žáků, tak u pedagogů, avšak existuje, sice malá, ale existující skupinka jak žáků, tak také i pedagogů, která nedisponuje potřebnými teoretickými znalostmi. Právě tato skupinka v sobě skrývá velké riziko, že v případě mimořádné události zareaguje chybně, což může mít nedozírné následky jak pro ně, tak pro celou školu.

  • Název v anglickém jazyce

    Readiness of Pupils and Teachers of Schools for the Hearing Impaired for Emergencies

  • Popis výsledku anglicky

    The paper analyzes the preparedness of pupils and teachers of schools for the hearing impaired for emergencies. Multiple selection of pupils was used for the selection of respondents to the questionnaire survey, and simple selection was used for teachers. The results show theoretically very good preparedness for emergencies for both 343 students and teachers, but there is a small but existing group of both students and teachers who do not have the necessary theoretical knowledge. It is this group that carries a great risk of reacting incorrectly in the event of an emergency, which can have far-reaching consequences for them and the school as a whole.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

  • OECD FORD obor

    50101 - Psychology (including human - machine relations)

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    S - Specificky vyzkum na vysokych skolach

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2021

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    Aspekty práce pomáhajících profesí 2021. Recenzovaný sborník příspěvků ze studentské vědecké konference AWHP 2021.

  • ISBN

    978-80-01-06852-6

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    17

  • Strana od-do

    342-358

  • Název nakladatele

    České vysoké učení technické v Praze

  • Místo vydání

    Praha

  • Místo konání akce

    Praha

  • Datum konání akce

    5. 11. 2021

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    WRD - Celosvětová akce

  • Kód UT WoS článku