Připravenost žáků a pedagogů škol pro sluchově postižené na mimořádné události
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F68407700%3A21460%2F21%3A00355368" target="_blank" >RIV/68407700:21460/21:00355368 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
<a href="https://dspace.cvut.cz/bitstream/handle/10467/99315/Sborn%c3%adk%20AWHP%202021.pdf?sequence=1&isAllowed=y" target="_blank" >https://dspace.cvut.cz/bitstream/handle/10467/99315/Sborn%c3%adk%20AWHP%202021.pdf?sequence=1&isAllowed=y</a>
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Připravenost žáků a pedagogů škol pro sluchově postižené na mimořádné události
Popis výsledku v původním jazyce
Příspěvek analyzuje připravenost žáků a pedagogů škol pro sluchově postižené na mimořádné události. Pro výběr respondentů dotazníkové šetření byl využit vícenásobný výběr u žáků, u pedagogů výběr prostý. Výsledky ukazují teoreticky velmi dobrou připravenost na mimořádné události jak u žáků, tak u pedagogů, avšak existuje, sice malá, ale existující skupinka jak žáků, tak také i pedagogů, která nedisponuje potřebnými teoretickými znalostmi. Právě tato skupinka v sobě skrývá velké riziko, že v případě mimořádné události zareaguje chybně, což může mít nedozírné následky jak pro ně, tak pro celou školu.
Název v anglickém jazyce
Readiness of Pupils and Teachers of Schools for the Hearing Impaired for Emergencies
Popis výsledku anglicky
The paper analyzes the preparedness of pupils and teachers of schools for the hearing impaired for emergencies. Multiple selection of pupils was used for the selection of respondents to the questionnaire survey, and simple selection was used for teachers. The results show theoretically very good preparedness for emergencies for both 343 students and teachers, but there is a small but existing group of both students and teachers who do not have the necessary theoretical knowledge. It is this group that carries a great risk of reacting incorrectly in the event of an emergency, which can have far-reaching consequences for them and the school as a whole.
Klasifikace
Druh
D - Stať ve sborníku
CEP obor
—
OECD FORD obor
50101 - Psychology (including human - machine relations)
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
S - Specificky vyzkum na vysokych skolach
Ostatní
Rok uplatnění
2021
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název statě ve sborníku
Aspekty práce pomáhajících profesí 2021. Recenzovaný sborník příspěvků ze studentské vědecké konference AWHP 2021.
ISBN
978-80-01-06852-6
ISSN
—
e-ISSN
—
Počet stran výsledku
17
Strana od-do
342-358
Název nakladatele
České vysoké učení technické v Praze
Místo vydání
Praha
Místo konání akce
Praha
Datum konání akce
5. 11. 2021
Typ akce podle státní příslušnosti
WRD - Celosvětová akce
Kód UT WoS článku
—