Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Počítačové modelování funkce výztužné mřížoviny v asfaltové vrstvě vozovky

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F68407700%3A21610%2F05%3A07117057" target="_blank" >RIV/68407700:21610/05:07117057 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Počítačové modelování funkce výztužné mřížoviny v asfaltové vrstvě vozovky

  • Popis výsledku v původním jazyce

    V příspěvku je použita metoda mikromechanického modelování ke stanovení míry vyztužení Smem geosyntetických mřížovin. Tato veličina charakterizuje mechanickou účinnost výztuže spolupůsobící s asfaltovou vrstvou a je vstupním parametrem výpočtového programu, který řeší upravenou vrstevnatou soustavu vozovky s cílem stanovit poměrné deformace asfaltových vrstev a podloží. V práci je uvedeno posouzení mechanické účinnosti geokompozitu z polyesterových vláken.

  • Název v anglickém jazyce

    Computational Modelling of the Reinforcing Grid Function in Pavement Asphalt Layer

  • Popis výsledku anglicky

    In the paper, the multivolume micromechanical modelling method is used to determine reinforcing capacity Smem of geosynthetic grids. The quantity Smem represents a characteristics of mechanical performance of geogrid interacting with asphalt layer and itis basic input parameter of the computer program solving properly modified pavement layered system to obtain critical strains of asphalt layers and of subgrade. The paper presents the evaluation of mechanical performance of the polyester grid geocomposite.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

    JN - Stavebnictví

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

    <a href="/cs/project/GA103%2F05%2F2133" target="_blank" >GA103/05/2133: Optimalizace vlivu podkladního systému vozovek na jejich provozní výkonnost</a><br>

  • Návaznosti

    P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2005

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    Geosyntetika ve stavebníctve

  • ISBN

    80-8070-347-7

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    6

  • Strana od-do

    54-59

  • Název nakladatele

    EDIS-vydavatelstvo ŽU

  • Místo vydání

    Žilina

  • Místo konání akce

    Žilina

  • Datum konání akce

    3. 2. 2005

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    WRD - Celosvětová akce

  • Kód UT WoS článku