Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Monitoring of selected variables of the scaffold bridge over Masaryk Railway Station in Prague

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F68407700%3A21610%2F10%3A00177137" target="_blank" >RIV/68407700:21610/10:00177137 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    angličtina

  • Název v původním jazyce

    Monitoring of selected variables of the scaffold bridge over Masaryk Railway Station in Prague

  • Popis výsledku v původním jazyce

    The railway viaduct over the Masaryk Railway Station is the largest bridge construction which was built within the construction called Nove spojeni. This construction is a connection of several railway stations in Prague connected by several bridges andtwo tunnels. The contractors of the whole contruction were Skanska ZS, SSŽ (Now EUROVIA CS a.s.), Metrostav and Subterra a.s, contractor of the bridge was SSŽ (Now EUROVIA CS a.s.). The designer of the bridge was SUDOP Prague, Ing. Sterba and Ing. Safar.The measurement of the construction was decided after meticulous due to the complex nature of the construction. The aim of the article is to describe the current state of monitoring and to show the final results.

  • Název v anglickém jazyce

    Monitoring of selected variables of the scaffold bridge over Masaryk Railway Station in Prague

  • Popis výsledku anglicky

    The railway viaduct over the Masaryk Railway Station is the largest bridge construction which was built within the construction called Nove spojeni. This construction is a connection of several railway stations in Prague connected by several bridges andtwo tunnels. The contractors of the whole contruction were Skanska ZS, SSŽ (Now EUROVIA CS a.s.), Metrostav and Subterra a.s, contractor of the bridge was SSŽ (Now EUROVIA CS a.s.). The designer of the bridge was SUDOP Prague, Ing. Sterba and Ing. Safar.The measurement of the construction was decided after meticulous due to the complex nature of the construction. The aim of the article is to describe the current state of monitoring and to show the final results.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

    JM - Inženýrské stavitelství

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    S - Specificky vyzkum na vysokych skolach

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2010

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    CCC 2010 Proceedings - Concrete Strucrures for Challenging Times

  • ISBN

    978-80-87158-26-5

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    7

  • Strana od-do

  • Název nakladatele

    Česká betonářská společnost ČSSI

  • Místo vydání

    Praha

  • Místo konání akce

    Marianské Lázně

  • Datum konání akce

    30. 9. 2010

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    EUR - Evropská akce

  • Kód UT WoS článku