Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Bridge over the Masaryk Railway Station - Long Term Monitoring of Behaviour of the Largest Bridge Structure in the Czech Republic of the Recent Days

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F68407700%3A21110%2F11%3A00186072" target="_blank" >RIV/68407700:21110/11:00186072 - isvavai.cz</a>

  • Nalezeny alternativní kódy

    RIV/68407700:21610/11:00186072

  • Výsledek na webu

    <a href="http://www.klok.cvut.cz" target="_blank" >http://www.klok.cvut.cz</a>

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    angličtina

  • Název v původním jazyce

    Bridge over the Masaryk Railway Station - Long Term Monitoring of Behaviour of the Largest Bridge Structure in the Czech Republic of the Recent Days

  • Popis výsledku v původním jazyce

    The railway viaduct over the Masaryk Railway Station is the largest bridge construction which was built within the construction called Nové spojení (New Connection). This construction is a connection of several railway stations in Prague connected by several bridges and two tunnels. The contractors of the whole construction were Skanska ZS, SSŽ (Now EUROVIA CS a.s.), Metrostav and Subterra a.s, contractor of the bridge was SSŽ (Now EUROVIA CS a.s.). The designer of the bridge was SUDOP Prague, Ing. Štěrba, and Ing. Šafář. The measurement of the construction was decided after meticulous due to the complex nature of the construction. The aim of the article is to describe the current state of monitoring and to show the final results.

  • Název v anglickém jazyce

    Bridge over the Masaryk Railway Station - Long Term Monitoring of Behaviour of the Largest Bridge Structure in the Czech Republic of the Recent Days

  • Popis výsledku anglicky

    The railway viaduct over the Masaryk Railway Station is the largest bridge construction which was built within the construction called Nové spojení (New Connection). This construction is a connection of several railway stations in Prague connected by several bridges and two tunnels. The contractors of the whole construction were Skanska ZS, SSŽ (Now EUROVIA CS a.s.), Metrostav and Subterra a.s, contractor of the bridge was SSŽ (Now EUROVIA CS a.s.). The designer of the bridge was SUDOP Prague, Ing. Štěrba, and Ing. Šafář. The measurement of the construction was decided after meticulous due to the complex nature of the construction. The aim of the article is to describe the current state of monitoring and to show the final results.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

    JM - Inženýrské stavitelství

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

    <a href="/cs/project/GAP104%2F10%2F2359" target="_blank" >GAP104/10/2359: Přetvárné vlastnosti betonů vyšších pevností</a><br>

  • Návaznosti

    S - Specificky vyzkum na vysokych skolach

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2011

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    Concrete engineering for excellence and efficiency

  • ISBN

    978-80-87158-29-6

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    4

  • Strana od-do

    447-450

  • Název nakladatele

    Česká betonářská společnost ČSSI

  • Místo vydání

    Praha

  • Místo konání akce

    Prague

  • Datum konání akce

    8. 6. 2011

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    EUR - Evropská akce

  • Kód UT WoS článku