Bridge over the Masaryk Railway Station - Long Term Monitoring of Behaviour of the Largest Bridge Structure in the Czech Republic of the Recent Days
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F68407700%3A21110%2F11%3A00186072" target="_blank" >RIV/68407700:21110/11:00186072 - isvavai.cz</a>
Nalezeny alternativní kódy
RIV/68407700:21610/11:00186072
Výsledek na webu
<a href="http://www.klok.cvut.cz" target="_blank" >http://www.klok.cvut.cz</a>
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
angličtina
Název v původním jazyce
Bridge over the Masaryk Railway Station - Long Term Monitoring of Behaviour of the Largest Bridge Structure in the Czech Republic of the Recent Days
Popis výsledku v původním jazyce
The railway viaduct over the Masaryk Railway Station is the largest bridge construction which was built within the construction called Nové spojení (New Connection). This construction is a connection of several railway stations in Prague connected by several bridges and two tunnels. The contractors of the whole construction were Skanska ZS, SSŽ (Now EUROVIA CS a.s.), Metrostav and Subterra a.s, contractor of the bridge was SSŽ (Now EUROVIA CS a.s.). The designer of the bridge was SUDOP Prague, Ing. Štěrba, and Ing. Šafář. The measurement of the construction was decided after meticulous due to the complex nature of the construction. The aim of the article is to describe the current state of monitoring and to show the final results.
Název v anglickém jazyce
Bridge over the Masaryk Railway Station - Long Term Monitoring of Behaviour of the Largest Bridge Structure in the Czech Republic of the Recent Days
Popis výsledku anglicky
The railway viaduct over the Masaryk Railway Station is the largest bridge construction which was built within the construction called Nové spojení (New Connection). This construction is a connection of several railway stations in Prague connected by several bridges and two tunnels. The contractors of the whole construction were Skanska ZS, SSŽ (Now EUROVIA CS a.s.), Metrostav and Subterra a.s, contractor of the bridge was SSŽ (Now EUROVIA CS a.s.). The designer of the bridge was SUDOP Prague, Ing. Štěrba, and Ing. Šafář. The measurement of the construction was decided after meticulous due to the complex nature of the construction. The aim of the article is to describe the current state of monitoring and to show the final results.
Klasifikace
Druh
D - Stať ve sborníku
CEP obor
JM - Inženýrské stavitelství
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
<a href="/cs/project/GAP104%2F10%2F2359" target="_blank" >GAP104/10/2359: Přetvárné vlastnosti betonů vyšších pevností</a><br>
Návaznosti
S - Specificky vyzkum na vysokych skolach
Ostatní
Rok uplatnění
2011
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název statě ve sborníku
Concrete engineering for excellence and efficiency
ISBN
978-80-87158-29-6
ISSN
—
e-ISSN
—
Počet stran výsledku
4
Strana od-do
447-450
Název nakladatele
Česká betonářská společnost ČSSI
Místo vydání
Praha
Místo konání akce
Prague
Datum konání akce
8. 6. 2011
Typ akce podle státní příslušnosti
EUR - Evropská akce
Kód UT WoS článku
—