Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Vědomostní základ pedagogické kompetence techniků (studentů učitelství odborných předmětů)

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F68407700%3A21630%2F08%3A11155142" target="_blank" >RIV/68407700:21630/08:11155142 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Vědomostní základ pedagogické kompetence techniků (studentů učitelství odborných předmětů)

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Příspěvek pojednává o výsledcích empirické sondy do vědomostního základu na závěr výuky předmětu pedagogika (formou didaktického testu) provedené v letech 2003 - 2007 u studentů bakalářského studijního oboru Učitelství odborných předmětů (475 studentů formy prezenční i kombinované). Klasické formě ústní zkoušky předchází na závěr přednášek a seminářů z pedagogiky dadaktický test, který má ryze diagnostickou funkci. Výsledků anonymních testů je využito pro toto sdělení. Využívá se přitom i výsledků dlouhodobého pozorování uskutečňovaného v průběhu přednášek a seminářů i poznatků získaných z vedení dialogu během zkoušek a konzultací.

  • Název v anglickém jazyce

    Knowledge foundation of pedagogy competency of technicians (students of teaching professional subjects)

  • Popis výsledku anglicky

    The paper deals with results of an empirical probe into the knowledge foundation at the end of pedagogy study (in the form of a didactic test) conducted in 2003 - 2007 among students of the Bachelor's degree study programme Teaching Professional Subjects(475 full-time and part-time students). A classical oral examination is preceded by a didacitc test at the end of pedagogy lectures and seminary, which has a solely diagnostic function. Results of anonymous tests have been used for this paper. In addition, results of a long-term monitoring during lectures and seminars and findings from examination interviews and consultations have been used.

Klasifikace

  • Druh

    C - Kapitola v odborné knize

  • CEP obor

    AM - Pedagogika a školství

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

    <a href="/cs/project/GA406%2F06%2F1414" target="_blank" >GA406/06/1414: Příprava techniků na vzdělávání a řízení lidí v podmínkách integrující se Evropy</a><br>

  • Návaznosti

    P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2008

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název knihy nebo sborníku

    Příprava techniků na vzdělávání a řízení lidí II

  • ISBN

    978-80-01-04261-8

  • Počet stran výsledku

    14

  • Strana od-do

  • Počet stran knihy

    268

  • Název nakladatele

    České vysoké učení technické v Praze

  • Místo vydání

    Praha

  • Kód UT WoS kapitoly