Psychologické aspekty elektronického učení
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F68407700%3A21630%2F08%3A11155150" target="_blank" >RIV/68407700:21630/08:11155150 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Psychologické aspekty elektronického učení
Popis výsledku v původním jazyce
Pro oblast pedagogické a sociální psychologie přináší implementace LMS řadu témat k experimentálnímu ověření. Příkladem výzkumného tématu je působení elektronického učení na postoje studentů k učení, vyučování, vyučovanému předmětu, oboru studia.
Název v anglickém jazyce
Psychological aspect of e-learning
Popis výsledku anglicky
In pedagogical and social psychology, the LMS implementation presents a number of topics to be verified experimentally. The e-learning impact on student's approach to learning, teaching, taught subjects and field of study is an example of such a researchtopic.
Klasifikace
Druh
C - Kapitola v odborné knize
CEP obor
AM - Pedagogika a školství
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
<a href="/cs/project/GA406%2F06%2F1414" target="_blank" >GA406/06/1414: Příprava techniků na vzdělávání a řízení lidí v podmínkách integrující se Evropy</a><br>
Návaznosti
P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)
Ostatní
Rok uplatnění
2008
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název knihy nebo sborníku
Příprava techniků na vzdělávání a řízení lidí II
ISBN
978-80-01-04261-8
Počet stran výsledku
13
Strana od-do
—
Počet stran knihy
268
Název nakladatele
České vysoké učení technické v Praze
Místo vydání
Praha
Kód UT WoS kapitoly
—