ELEKTRONICKÉ VZDĚLÁVÁNÍ A SPOLEČNOST
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F68407700%3A21630%2F09%3A00165055" target="_blank" >RIV/68407700:21630/09:00165055 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
ELEKTRONICKÉ VZDĚLÁVÁNÍ A SPOLEČNOST
Popis výsledku v původním jazyce
Řada vědních oborů ať již přímo nebo nepřímo se dotýká ICT a elektronického vzdělávání a proto je nelze opominout. Vzhledem k omezenému rozsahu tato studie velmi stručně poukazuje pouze na vybrané poznatky z jednotlivých disciplín, které hrají významnouroli. ICT je jedno z odvětví, kde dochází k neustálému vývoji. Tento obor přichází každý rok se stále novějšími objevy a trendy. Chceme-li jako učitelé v takovém prostředí obstát je třeba změnit i současný přístup ke vzdělání. Nové přístupy ve vzdělávánívycházejí i z nových poznatků v oboru elektronické komunikace a nabízejí učiteli, ale i studentům zajímavé možnosti ve vedení moderní výuky. Jednou z takových moderních trendů je právě elektronické vyučování. Příspěvek také prezentuje dílčí výsledky rozvojového projektu "Posílení vědecké úrovně projektové výuky studentů ČVUT v rámci spolupráce mezi pracovišti ČVUT". V rámci dílčího cíle zde MÚVS zabezpečuje výzkum a analýzu současného stavu LMS systémů na fakultách ČVUT.
Název v anglickém jazyce
ELECTRONIC EDUCATION
Popis výsledku anglicky
I focused in my contribution on the role of ICT in education. A number of scientific disciplines are affected, directly or indirectly, by ICT and electronic education, and therefore cannot be omitted. With respect to its limited extent, the study very briefly mentions only selected information from different disciplines which play an important role. Computer and communication technology is one of the fields which have been developing constantly. This field presents new discoveries and trends every year.If we want to succeed as teachers in such environment, we have to change our current approach to education. New educational approaches are also based on new findings in electronic communication and offer to the teacher, as well as to students, interesting possibilities for modern education (e-education). Electronic learning (e-learning) is one of these modern trends.
Klasifikace
Druh
J<sub>x</sub> - Nezařazeno - Článek v odborném periodiku (Jimp, Jsc a Jost)
CEP obor
AM - Pedagogika a školství
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
V - Vyzkumna aktivita podporovana z jinych verejnych zdroju
Ostatní
Rok uplatnění
2009
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název periodika
Inzinierska pedagogika
ISSN
1336-8990
e-ISSN
—
Svazek periodika
1
Číslo periodika v rámci svazku
2
Stát vydavatele periodika
SK - Slovenská republika
Počet stran výsledku
11
Strana od-do
—
Kód UT WoS článku
—
EID výsledku v databázi Scopus
—