Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

ELEKTRONICKÉ VZDĚLÁVÁNÍ A SPOLEČNOST

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F68407700%3A21630%2F09%3A00165055" target="_blank" >RIV/68407700:21630/09:00165055 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    ELEKTRONICKÉ VZDĚLÁVÁNÍ A SPOLEČNOST

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Řada vědních oborů ať již přímo nebo nepřímo se dotýká ICT a elektronického vzdělávání a proto je nelze opominout. Vzhledem k omezenému rozsahu tato studie velmi stručně poukazuje pouze na vybrané poznatky z jednotlivých disciplín, které hrají významnouroli. ICT je jedno z odvětví, kde dochází k neustálému vývoji. Tento obor přichází každý rok se stále novějšími objevy a trendy. Chceme-li jako učitelé v takovém prostředí obstát je třeba změnit i současný přístup ke vzdělání. Nové přístupy ve vzdělávánívycházejí i z nových poznatků v oboru elektronické komunikace a nabízejí učiteli, ale i studentům zajímavé možnosti ve vedení moderní výuky. Jednou z takových moderních trendů je právě elektronické vyučování. Příspěvek také prezentuje dílčí výsledky rozvojového projektu "Posílení vědecké úrovně projektové výuky studentů ČVUT v rámci spolupráce mezi pracovišti ČVUT". V rámci dílčího cíle zde MÚVS zabezpečuje výzkum a analýzu současného stavu LMS systémů na fakultách ČVUT.

  • Název v anglickém jazyce

    ELECTRONIC EDUCATION

  • Popis výsledku anglicky

    I focused in my contribution on the role of ICT in education. A number of scientific disciplines are affected, directly or indirectly, by ICT and electronic education, and therefore cannot be omitted. With respect to its limited extent, the study very briefly mentions only selected information from different disciplines which play an important role. Computer and communication technology is one of the fields which have been developing constantly. This field presents new discoveries and trends every year.If we want to succeed as teachers in such environment, we have to change our current approach to education. New educational approaches are also based on new findings in electronic communication and offer to the teacher, as well as to students, interesting possibilities for modern education (e-education). Electronic learning (e-learning) is one of these modern trends.

Klasifikace

  • Druh

    J<sub>x</sub> - Nezařazeno - Článek v odborném periodiku (Jimp, Jsc a Jost)

  • CEP obor

    AM - Pedagogika a školství

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    V - Vyzkumna aktivita podporovana z jinych verejnych zdroju

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2009

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název periodika

    Inzinierska pedagogika

  • ISSN

    1336-8990

  • e-ISSN

  • Svazek periodika

    1

  • Číslo periodika v rámci svazku

    2

  • Stát vydavatele periodika

    SK - Slovenská republika

  • Počet stran výsledku

    11

  • Strana od-do

  • Kód UT WoS článku

  • EID výsledku v databázi Scopus