Ke koncepci studia učitelství praktického vyučování a odborného
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F68407700%3A21630%2F10%3A00169940" target="_blank" >RIV/68407700:21630/10:00169940 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Ke koncepci studia učitelství praktického vyučování a odborného
Popis výsledku v původním jazyce
Uplatnění techniků v učitelské profesi vychází jak z tradic výchovně vzdělávací praxe, tak z požadavků současného školství. Cílem tohoto příspěvku je informovat o zásadách záměru uskutečnit novou verzi studijního programu Specializace v pedagogice a jehosoučásti, studijního oboru Učitelství praktického vyučování a odborného výcviku. Akreditovaný studijní program a obor jsou v současnosti uváděny do praxe vysokoškolské výuky Českého vysokého učení technického v Praze. Zaměření se týká přípravy učitelů-techniků, s cílem jejich uplatnění zejména ve středním a vyšším odborném vzdělávání v souladu s požadavky danými platnou legislativou i zásadami uskutečňované kurikulární reformy v České republice.
Název v anglickém jazyce
On the Concept of Teaching Practical Lessons and Vocational Training
Popis výsledku anglicky
Asserting engineers in the teaching profession is based on both the traditions of educational practice and the requirements of contemporary education. The aim of this paper is to inform of the implementation of a new version of the programme Specialisation in pedagogy, and its component, Teacher Training in practical teaching and vocational training. The accredited degree program and field are currently put into practice, university teaching at the Czech Technical University in Prague. Focus will be ontraining of teachers-technicians. with the aim of their asserting in particular in middle and higher vocational education in accordance with the requirements given by current legislation and the implemented policy of curricular reforms in the Czech Republic.
Klasifikace
Druh
D - Stať ve sborníku
CEP obor
AM - Pedagogika a školství
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
<a href="/cs/project/GA406%2F06%2F1414" target="_blank" >GA406/06/1414: Příprava techniků na vzdělávání a řízení lidí v podmínkách integrující se Evropy</a><br>
Návaznosti
P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)
Ostatní
Rok uplatnění
2010
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název statě ve sborníku
ICOLLE 2010. Sborník z mezinárodní vědecké konference. Proceedings of international scientific conference.
ISBN
978-80-7302-154-2
ISSN
—
e-ISSN
—
Počet stran výsledku
9
Strana od-do
—
Název nakladatele
Mendelova univerzita v Brně
Místo vydání
Brno
Místo konání akce
Křtiny
Datum konání akce
14. 9. 2010
Typ akce podle státní příslušnosti
EUR - Evropská akce
Kód UT WoS článku
—