Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Obtíže studentů s osvojováním základů obecné didaktiky

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F68407700%3A21630%2F11%3A00192446" target="_blank" >RIV/68407700:21630/11:00192446 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Obtíže studentů s osvojováním základů obecné didaktiky

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Příspěvek je zaměřen na zkušenosti s výukou pedagogických předmětů, zejména obecné didaktiky, ve dvou studijních oborech: Učitelství odborných předmětů a Učitelství praktického vyučování a odborného výcviku. Sleduje výsledky výuky a reflexi poznatků z obsahu tohoto studijního předmětu u studentů, jak byly zjištěny při zkouškách, v rámci testu a dalších forem ověřování znalostí. Popisuje zejména tematické okruhy, v nichž studenti vykazují vyšší četnost chyb a nedostatků ve znalostech. Záměrem je poukázatna rezervy ve výuce pedagogických disciplín ve studijním programu Specializace v pedagogice.

  • Název v anglickém jazyce

    The difficulties of students with foundations mastery of general didactics

  • Popis výsledku anglicky

    The paper is focused on the experience of teaching pedagogical subjects, in particular, general didactics, in two fields of study: Teacher Teaching vocational subjects and practical subjects and vocational training. It follows the results of teaching andreflection on the content of this knowledge of the subject among students, both were found in the tests, the test and other forms of verification of knowledge. It describes in particular the thematic areas in which students show a higher frequency of errors and gaps in knowledge. The intention is to point out the reserves in the classroom teaching disciplines in the program of Specialization in Pedagogy.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

    AM - Pedagogika a školství

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

    <a href="/cs/project/GA406%2F06%2F1414" target="_blank" >GA406/06/1414: Příprava techniků na vzdělávání a řízení lidí v podmínkách integrující se Evropy</a><br>

  • Návaznosti

    P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2011

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    ICOLLE 2011

  • ISBN

    978-80-7375-535-5

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    8

  • Strana od-do

    1-8

  • Název nakladatele

    Mendelova univerzita v Brně

  • Místo vydání

    Brno

  • Místo konání akce

    Křtiny, kongresové centrum MENDELU v Brně

  • Datum konání akce

    13. 9. 2011

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    EUR - Evropská akce

  • Kód UT WoS článku