Obtíže studentů s osvojováním základů obecné didaktiky
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F68407700%3A21630%2F12%3A00204482" target="_blank" >RIV/68407700:21630/12:00204482 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Obtíže studentů s osvojováním základů obecné didaktiky
Popis výsledku v původním jazyce
Příspěvek je zaměřen na zkušenosti s výukou pedagogických předmětů, zejména obecné didaktiky, ve dvou studijních oborech: Učitelství odborných předmětů a Učitelství praktického vyučování a odborného výcviku. Sleduje výsledky výuky a reflexi poznatků z obsahu tohoto studijního předmětu u studentů, jak byly zjištěny při zkouškách, v rámci testu a dalších forem ověřování znalostí. Popisuje zejména tematické okruhy, v nichž studenti vykazují vyšší četnost chyb a nedostatků ve znalostech. Záměrem je poukázat na rezervy ve výuce pedagogických disciplín ve studijním programu Specializace v pedagogice.
Název v anglickém jazyce
Difficulties of students with foundations mastery of general didactics
Popis výsledku anglicky
The paper is focused on the experience of teaching pedagogical subjects, in particular, general didactics, in two fields of study: Teacher Teaching vocational subjects and practical subjects and vocational training. It follows the results of teaching and reflection on the content of this knowledge of the subject among students, both were found in the tests, the test and other forms of verification of knowledge. It describes in particular the thematic areas in which students show a higher frequency of errors and gaps in knowledge. The intention is to point out the reserves in the classroom teaching disciplines in the program of Specialization in Pedagogy.
Klasifikace
Druh
C - Kapitola v odborné knize
CEP obor
AM - Pedagogika a školství
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace
Ostatní
Rok uplatnění
2012
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název knihy nebo sborníku
Celoživotní vzdělávání v podmínkách EU
ISBN
978-80-210-5872-9
Počet stran výsledku
8
Strana od-do
53-60
Počet stran knihy
278
Název nakladatele
Nakladatelství Masarykovy univerzity
Místo vydání
Brno
Kód UT WoS kapitoly
—