Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Obtíže studentů s osvojováním základů obecné didaktiky

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F68407700%3A21630%2F12%3A00204482" target="_blank" >RIV/68407700:21630/12:00204482 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Obtíže studentů s osvojováním základů obecné didaktiky

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Příspěvek je zaměřen na zkušenosti s výukou pedagogických předmětů, zejména obecné didaktiky, ve dvou studijních oborech: Učitelství odborných předmětů a Učitelství praktického vyučování a odborného výcviku. Sleduje výsledky výuky a reflexi poznatků z obsahu tohoto studijního předmětu u studentů, jak byly zjištěny při zkouškách, v rámci testu a dalších forem ověřování znalostí. Popisuje zejména tematické okruhy, v nichž studenti vykazují vyšší četnost chyb a nedostatků ve znalostech. Záměrem je poukázat na rezervy ve výuce pedagogických disciplín ve studijním programu Specializace v pedagogice.

  • Název v anglickém jazyce

    Difficulties of students with foundations mastery of general didactics

  • Popis výsledku anglicky

    The paper is focused on the experience of teaching pedagogical subjects, in particular, general didactics, in two fields of study: Teacher Teaching vocational subjects and practical subjects and vocational training. It follows the results of teaching and reflection on the content of this knowledge of the subject among students, both were found in the tests, the test and other forms of verification of knowledge. It describes in particular the thematic areas in which students show a higher frequency of errors and gaps in knowledge. The intention is to point out the reserves in the classroom teaching disciplines in the program of Specialization in Pedagogy.

Klasifikace

  • Druh

    C - Kapitola v odborné knize

  • CEP obor

    AM - Pedagogika a školství

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2012

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název knihy nebo sborníku

    Celoživotní vzdělávání v podmínkách EU

  • ISBN

    978-80-210-5872-9

  • Počet stran výsledku

    8

  • Strana od-do

    53-60

  • Počet stran knihy

    278

  • Název nakladatele

    Nakladatelství Masarykovy univerzity

  • Místo vydání

    Brno

  • Kód UT WoS kapitoly