Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

The Characteristic Dilemmas of Managing Engineering Education

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F68407700%3A21630%2F14%3A00309010" target="_blank" >RIV/68407700:21630/14:00309010 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    angličtina

  • Název v původním jazyce

    The Characteristic Dilemmas of Managing Engineering Education

  • Popis výsledku v původním jazyce

    The paper deals with different approaches used in engineering education. It analyses concepts of engineering curricula, methods of education and technical means used. The main dilemma is represented by “teacher oriented” and “student oriented” concept of engineering education.

  • Název v anglickém jazyce

    The Characteristic Dilemmas of Managing Engineering Education

  • Popis výsledku anglicky

    The paper deals with different approaches used in engineering education. It analyses concepts of engineering curricula, methods of education and technical means used. The main dilemma is represented by “teacher oriented” and “student oriented” concept of engineering education.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

    AM - Pedagogika a školství

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2014

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    Proceedings of 2014 International Conference on Interactive Collaborative Learning

  • ISBN

    978-1-4799-4438-5

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    3

  • Strana od-do

    103-105

  • Název nakladatele

    IEEE

  • Místo vydání

  • Místo konání akce

    Dubaj

  • Datum konání akce

    3. 12. 2014

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    WRD - Celosvětová akce

  • Kód UT WoS článku