The Characteristic Dilemmas of Managing Engineering Education
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F68407700%3A21630%2F14%3A00309010" target="_blank" >RIV/68407700:21630/14:00309010 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
angličtina
Název v původním jazyce
The Characteristic Dilemmas of Managing Engineering Education
Popis výsledku v původním jazyce
The paper deals with different approaches used in engineering education. It analyses concepts of engineering curricula, methods of education and technical means used. The main dilemma is represented by “teacher oriented” and “student oriented” concept of engineering education.
Název v anglickém jazyce
The Characteristic Dilemmas of Managing Engineering Education
Popis výsledku anglicky
The paper deals with different approaches used in engineering education. It analyses concepts of engineering curricula, methods of education and technical means used. The main dilemma is represented by “teacher oriented” and “student oriented” concept of engineering education.
Klasifikace
Druh
D - Stať ve sborníku
CEP obor
AM - Pedagogika a školství
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace
Ostatní
Rok uplatnění
2014
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název statě ve sborníku
Proceedings of 2014 International Conference on Interactive Collaborative Learning
ISBN
978-1-4799-4438-5
ISSN
—
e-ISSN
—
Počet stran výsledku
3
Strana od-do
103-105
Název nakladatele
IEEE
Místo vydání
—
Místo konání akce
Dubaj
Datum konání akce
3. 12. 2014
Typ akce podle státní příslušnosti
WRD - Celosvětová akce
Kód UT WoS článku
—