Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Proměny učitelské profese

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F68407700%3A21630%2F16%3A00310126" target="_blank" >RIV/68407700:21630/16:00310126 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

    <a href="https://chamo.kis3g.sk/lib/item?id=chamo:9948177&theme=snk" target="_blank" >https://chamo.kis3g.sk/lib/item?id=chamo:9948177&theme=snk</a>

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Proměny učitelské profese

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Kapitola se zabývá vývojem učitelské profese a jejími proměnami. Těžiště spočívá v analýze současného pojetí učitelské profese a problémů, které z pojetí vyplývají. Součástí stati jsou i výsledky empirického šetření učitelské profese. Autoři stati se podíleli na mezinárodním empirickém šetření realizovaném Eureopean Schoolnet v roce 2014 a některé výsledky výzkumu jsou ve stati prezentovány.

  • Název v anglickém jazyce

    Metamorphosis of the teaching profession

  • Popis výsledku anglicky

    The chapter deals with the development of the teaching profession and its changes. The focus is on analyzing the current concept of the teaching profession and the problems that arise from the concept. Part of the paper are the results of an empirical survey of the teaching profession. The authors States participated in the international survey Eureopean Schoolnet implemented in 2014 and some research results are presented in the article.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

    AM - Pedagogika a školství

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2016

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    Pedagogica Actualis VIII.

  • ISBN

    978-80-8105-788-5

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    13

  • Strana od-do

    199-211

  • Název nakladatele

    Univerzita sv. Cyrila a Metoda v Trnave

  • Místo vydání

    Trnava

  • Místo konání akce

    Trnava

  • Datum konání akce

    3. 12. 2015

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    WRD - Celosvětová akce

  • Kód UT WoS článku