Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Negative Personal Habits and their Psychological Effects in the Studies

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F68407700%3A21630%2F17%3A00318039" target="_blank" >RIV/68407700:21630/17:00318039 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

    <a href="https://journal.ph-noe.ac.at/index.php/resource/article/view/502/513" target="_blank" >https://journal.ph-noe.ac.at/index.php/resource/article/view/502/513</a>

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    angličtina

  • Název v původním jazyce

    Negative Personal Habits and their Psychological Effects in the Studies

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Engineering Pedagogy Students often underestimate some bahavioral models which might disrupt smooth running of the educational process. We conducted a study to shed more light on the background of student time management and procrastination. Our rsults point to some student personality traits to to prmote chronic delay lifestyle.

  • Název v anglickém jazyce

    Negative Personal Habits and their Psychological Effects in the Studies

  • Popis výsledku anglicky

    Engineering Pedagogy Students often underestimate some bahavioral models which might disrupt smooth running of the educational process. We conducted a study to shed more light on the background of student time management and procrastination. Our rsults point to some student personality traits to to prmote chronic delay lifestyle.

Klasifikace

  • Druh

    J<sub>ost</sub> - Ostatní články v recenzovaných periodicích

  • CEP obor

  • OECD FORD obor

    50301 - Education, general; including training, pedagogy, didactics [and education systems]

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2017

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název periodika

    R&E-SOURCE

  • ISSN

    2313-1640

  • e-ISSN

  • Svazek periodika

    2017

  • Číslo periodika v rámci svazku

    9

  • Stát vydavatele periodika

    AT - Rakouská republika

  • Počet stran výsledku

    4

  • Strana od-do

    27-30

  • Kód UT WoS článku

  • EID výsledku v databázi Scopus