Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Quality Engineering Teaching for Quality Engineering Learning

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F68407700%3A21630%2F19%3A00330490" target="_blank" >RIV/68407700:21630/19:00330490 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    angličtina

  • Název v původním jazyce

    Quality Engineering Teaching for Quality Engineering Learning

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Teachers constitute one of the key elements behind students’ and schools’ performance and a large focus is put on discussing what makes a good teacher. In the national conversations about how to improve education, researchers sometimes overlook obvious resources - the voices of students. Without students’ input, we have little chance of successfully improving the teaching and learning process. In the report that follows, we heard from students on the critical issue of what makes a good teacher. Results of technical university student essays dating back to 2018 are compared with a similar study conducted 10 years ago.

  • Název v anglickém jazyce

    Quality Engineering Teaching for Quality Engineering Learning

  • Popis výsledku anglicky

    Teachers constitute one of the key elements behind students’ and schools’ performance and a large focus is put on discussing what makes a good teacher. In the national conversations about how to improve education, researchers sometimes overlook obvious resources - the voices of students. Without students’ input, we have little chance of successfully improving the teaching and learning process. In the report that follows, we heard from students on the critical issue of what makes a good teacher. Results of technical university student essays dating back to 2018 are compared with a similar study conducted 10 years ago.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

  • OECD FORD obor

    50301 - Education, general; including training, pedagogy, didactics [and education systems]

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2019

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    INTED2019 Proceedings

  • ISBN

    978-84-09-08619-1

  • ISSN

  • e-ISSN

    2340-1079

  • Počet stran výsledku

    4

  • Strana od-do

    1436-1439

  • Název nakladatele

    IATED Academy

  • Místo vydání

    Valencia

  • Místo konání akce

    Valencia

  • Datum konání akce

    11. 3. 2019

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    WRD - Celosvětová akce

  • Kód UT WoS článku