Quality Engineering Teaching for Quality Engineering Learning
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F68407700%3A21630%2F19%3A00330490" target="_blank" >RIV/68407700:21630/19:00330490 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
angličtina
Název v původním jazyce
Quality Engineering Teaching for Quality Engineering Learning
Popis výsledku v původním jazyce
Teachers constitute one of the key elements behind students’ and schools’ performance and a large focus is put on discussing what makes a good teacher. In the national conversations about how to improve education, researchers sometimes overlook obvious resources - the voices of students. Without students’ input, we have little chance of successfully improving the teaching and learning process. In the report that follows, we heard from students on the critical issue of what makes a good teacher. Results of technical university student essays dating back to 2018 are compared with a similar study conducted 10 years ago.
Název v anglickém jazyce
Quality Engineering Teaching for Quality Engineering Learning
Popis výsledku anglicky
Teachers constitute one of the key elements behind students’ and schools’ performance and a large focus is put on discussing what makes a good teacher. In the national conversations about how to improve education, researchers sometimes overlook obvious resources - the voices of students. Without students’ input, we have little chance of successfully improving the teaching and learning process. In the report that follows, we heard from students on the critical issue of what makes a good teacher. Results of technical university student essays dating back to 2018 are compared with a similar study conducted 10 years ago.
Klasifikace
Druh
D - Stať ve sborníku
CEP obor
—
OECD FORD obor
50301 - Education, general; including training, pedagogy, didactics [and education systems]
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace
Ostatní
Rok uplatnění
2019
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název statě ve sborníku
INTED2019 Proceedings
ISBN
978-84-09-08619-1
ISSN
—
e-ISSN
2340-1079
Počet stran výsledku
4
Strana od-do
1436-1439
Název nakladatele
IATED Academy
Místo vydání
Valencia
Místo konání akce
Valencia
Datum konání akce
11. 3. 2019
Typ akce podle státní příslušnosti
WRD - Celosvětová akce
Kód UT WoS článku
—