Student Assessment of Teaching Quality During a Pandemic
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F68407700%3A21630%2F21%3A00350787" target="_blank" >RIV/68407700:21630/21:00350787 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
<a href="https://doi.org/10.21125/edulearn.2021.0334" target="_blank" >https://doi.org/10.21125/edulearn.2021.0334</a>
DOI - Digital Object Identifier
<a href="http://dx.doi.org/10.21125/edulearn.2021.0334" target="_blank" >10.21125/edulearn.2021.0334</a>
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
angličtina
Název v původním jazyce
Student Assessment of Teaching Quality During a Pandemic
Popis výsledku v původním jazyce
The aim of our 2021 survey was to make the outcomes of an analysis of studebts essays available in a specific pandemic situation. Engineering students of the Czech Technical University in Prague submitted their opinions and experiences in a 500-1000 essay on "What makes a good engineering teacher in a pandemic". Results of this survey were comoared with the same one conducted 5 years ago.
Název v anglickém jazyce
Student Assessment of Teaching Quality During a Pandemic
Popis výsledku anglicky
The aim of our 2021 survey was to make the outcomes of an analysis of studebts essays available in a specific pandemic situation. Engineering students of the Czech Technical University in Prague submitted their opinions and experiences in a 500-1000 essay on "What makes a good engineering teacher in a pandemic". Results of this survey were comoared with the same one conducted 5 years ago.
Klasifikace
Druh
D - Stať ve sborníku
CEP obor
—
OECD FORD obor
50301 - Education, general; including training, pedagogy, didactics [and education systems]
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace
Ostatní
Rok uplatnění
2021
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název statě ve sborníku
Edulearn21 Proceedings - 13th International Conference on Education and New Learning Technologies
ISBN
978-84-09-31267-2
ISSN
—
e-ISSN
2340-1117
Počet stran výsledku
5
Strana od-do
1381-1385
Název nakladatele
IATED Academy
Místo vydání
Valencia
Místo konání akce
online
Datum konání akce
5. 7. 2021
Typ akce podle státní příslušnosti
WRD - Celosvětová akce
Kód UT WoS článku
—