New Trends in Training Methodologies
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F68407700%3A21630%2F22%3A00356019" target="_blank" >RIV/68407700:21630/22:00356019 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
<a href="https://doi.org/10.1007/978-3-030-93907-6_104" target="_blank" >https://doi.org/10.1007/978-3-030-93907-6_104</a>
DOI - Digital Object Identifier
<a href="http://dx.doi.org/10.1007/978-3-030-93907-6_104" target="_blank" >10.1007/978-3-030-93907-6_104</a>
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
angličtina
Název v původním jazyce
New Trends in Training Methodologies
Popis výsledku v původním jazyce
AR was used in the secondary school study program Electronics mechanics. Students were trained in building various assemblies backed by AR. They were expected to learn how to input various components into the assembly after the components had been assorted from component catalog. We used qualitative research approach: analyses of class observation, interviews with teachers and students. As a result of our survey, the impact of AR on student personality at cognitive and motivational level was suggested for further discussion.
Název v anglickém jazyce
New Trends in Training Methodologies
Popis výsledku anglicky
AR was used in the secondary school study program Electronics mechanics. Students were trained in building various assemblies backed by AR. They were expected to learn how to input various components into the assembly after the components had been assorted from component catalog. We used qualitative research approach: analyses of class observation, interviews with teachers and students. As a result of our survey, the impact of AR on student personality at cognitive and motivational level was suggested for further discussion.
Klasifikace
Druh
D - Stať ve sborníku
CEP obor
—
OECD FORD obor
50301 - Education, general; including training, pedagogy, didactics [and education systems]
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace
Ostatní
Rok uplatnění
2022
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název statě ve sborníku
Mobility for Smart Cities and Regional Development - Challenges for Higher Education
ISBN
978-3-030-93906-9
ISSN
2367-3370
e-ISSN
2367-3389
Počet stran výsledku
8
Strana od-do
983-990
Název nakladatele
Springer
Místo vydání
Cham
Místo konání akce
Drážďany
Datum konání akce
22. 9. 2021
Typ akce podle státní příslušnosti
WRD - Celosvětová akce
Kód UT WoS článku
000754472400104