Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

New Trends in Training Methodologies

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F68407700%3A21630%2F22%3A00356019" target="_blank" >RIV/68407700:21630/22:00356019 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

    <a href="https://doi.org/10.1007/978-3-030-93907-6_104" target="_blank" >https://doi.org/10.1007/978-3-030-93907-6_104</a>

  • DOI - Digital Object Identifier

    <a href="http://dx.doi.org/10.1007/978-3-030-93907-6_104" target="_blank" >10.1007/978-3-030-93907-6_104</a>

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    angličtina

  • Název v původním jazyce

    New Trends in Training Methodologies

  • Popis výsledku v původním jazyce

    AR was used in the secondary school study program Electronics mechanics. Students were trained in building various assemblies backed by AR. They were expected to learn how to input various components into the assembly after the components had been assorted from component catalog. We used qualitative research approach: analyses of class observation, interviews with teachers and students. As a result of our survey, the impact of AR on student personality at cognitive and motivational level was suggested for further discussion.

  • Název v anglickém jazyce

    New Trends in Training Methodologies

  • Popis výsledku anglicky

    AR was used in the secondary school study program Electronics mechanics. Students were trained in building various assemblies backed by AR. They were expected to learn how to input various components into the assembly after the components had been assorted from component catalog. We used qualitative research approach: analyses of class observation, interviews with teachers and students. As a result of our survey, the impact of AR on student personality at cognitive and motivational level was suggested for further discussion.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

  • OECD FORD obor

    50301 - Education, general; including training, pedagogy, didactics [and education systems]

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2022

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    Mobility for Smart Cities and Regional Development - Challenges for Higher Education

  • ISBN

    978-3-030-93906-9

  • ISSN

    2367-3370

  • e-ISSN

    2367-3389

  • Počet stran výsledku

    8

  • Strana od-do

    983-990

  • Název nakladatele

    Springer

  • Místo vydání

    Cham

  • Místo konání akce

    Drážďany

  • Datum konání akce

    22. 9. 2021

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    WRD - Celosvětová akce

  • Kód UT WoS článku

    000754472400104