Competitive intelligence
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F70883521%3A28120%2F02%3A63500796" target="_blank" >RIV/70883521:28120/02:63500796 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Competitive intelligence
Popis výsledku v původním jazyce
Competitive intelligence představuje v současnosti jednu z nejdůležitějších činností při utváření strategie moderních firem a jejich konkurenčním boji. Podstatou CI je vytěžit s pomocí nové generace vyhledávacích prostředků, mezi něž se řadí databázová centra, digitální knihovny a další producenti informačních zdrojů včetně Internetu, co nejvíce informací, které dokáží naplnit informační potřeby a požadavky uživatelů. Příspěvek předkládá nepatrný výčet informačních zdrojů veřejně přístupných na Internetu, které mohou napomoci k poodhalení roušky konkurence.
Název v anglickém jazyce
Competitive intelligence
Popis výsledku anglicky
The information collecting through the available public information sources belongs to activities which help to get a competitive advantage and are the significant part of the business strategy. The competitive intelligence is the example of perspectiverelationship between the businessworld, the electronic communication and the electronic media # including Internet which is the important and the relevant information source for CI.
Klasifikace
Druh
A - Audiovizuální tvorba
CEP obor
AF - Dokumentace, knihovnictví, práce s informacemi
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
Z - Vyzkumny zamer (s odkazem do CEZ)
Ostatní
Rok uplatnění
2002
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
ISBN
80-7083-606-7
Místo vydání
Liberec
Název nakladatele resp. objednatele
Technická univerzita. Liberec
Verze
1
Identifikační číslo nosiče
80-7083-607-7