Competitive intelligence versus Internet
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F70883521%3A28120%2F02%3A63500797" target="_blank" >RIV/70883521:28120/02:63500797 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Competitive intelligence versus Internet
Popis výsledku v původním jazyce
Shromažďování informací prostřednictvím veřejně přístupných informačních zdrojů patří k činnostem, které umožňují získat konkurenční výhodu a jsou součástí strategií moderních firem. Na příkladu "competitive intelligence" je možné si ukázat perspektivnívztah elektronické komunikace, elektronických médií (včetně Internetu jakožto významném zdroji informací relevantních pro problematiku CI) a světa obchodu.
Název v anglickém jazyce
Competitive intelligence versus Internet
Popis výsledku anglicky
Gathering information through public available sources belongs to the activities, that enable to get a competitive advantage and are part of a modern companies´strategy. Competitive intelligence is an example of a relation between electronic media and electronic communication.
Klasifikace
Druh
D - Stať ve sborníku
CEP obor
AF - Dokumentace, knihovnictví, práce s informacemi
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
Z - Vyzkumny zamer (s odkazem do CEZ)
Ostatní
Rok uplatnění
2002
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název statě ve sborníku
Internet a konkurenceschopnost podniku
ISBN
80-7318-060-X
ISSN
—
e-ISSN
—
Počet stran výsledku
166
Strana od-do
123-125
Název nakladatele
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Místo vydání
Zlín
Místo konání akce
Zlín
Datum konání akce
13. 3. 2002
Typ akce podle státní příslušnosti
CST - Celostátní akce
Kód UT WoS článku
—