Personální marketing - vytvoření pozitivního obrazu v očích současných i potenciálních spolupracovníků
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F70883521%3A28120%2F04%3A63502138" target="_blank" >RIV/70883521:28120/04:63502138 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Personální marketing - vytvoření pozitivního obrazu v očích současných i potenciálních spolupracovníků
Popis výsledku v původním jazyce
Plánování lidských zdrojů je jedním z hlavních faktorů pro dosažení strategických cílů v rozvoji firmy. Personální marketing je úzce spojen se vztahy firmy se současnými a budoucím pracovníky. Personální marketing se skládá ze tři oblastí: externího, interního a interaktivního. Jedná se o rozhodování o potřebách lidských zdrojů, jejich náboru a výběru. Firemní kultura je nástrojem pro snadné začlenění nového pracovníka do firemních aktivit, také je nástrojem pro získání emočního zapojení pracovníků do firemních aktivit. Péče o pracovníky, podpora jejich kvalifikačního růstu jsou formami interní komunikace a motivace.
Název v anglickém jazyce
Personnel marketing - creation of positive image in eyes of present and potencial employees
Popis výsledku anglicky
Planning of human resources as one of the main factors allowing achievement of strategic aims in development and successful activity of company. Personnel marketing as closed circle in relation of company to present and potential co-workers. Three areasof personal marketing: external, internal and interactive. Determination of business needs in human resources area, their recruitment and selection. Corporate culture as a tool for easy integration of new co-workers into the company activities. Corporateculture also as a way of sharing of company aims and acting on co-workers emotive participation in all areas of company activities. Care for co-workers, their rewarding and support of their qualifying growth as one of the forms of internal communicationand motivation.
Klasifikace
Druh
D - Stať ve sborníku
CEP obor
AH - Ekonomie
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
Z - Vyzkumny zamer (s odkazem do CEZ)
Ostatní
Rok uplatnění
2004
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název statě ve sborníku
Sborník příspěvků z 1. mezinárodní konference o spolupráci univerzit, organizací, podnikatelů a veřejné správy Zlínského kraje na téma: Výsledky výzkumu stavu a rozvoje konkurenční schopnosti podniků
ISBN
80-7318-117-7
ISSN
—
e-ISSN
—
Počet stran výsledku
11
Strana od-do
139-149
Název nakladatele
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Místo vydání
Zlín
Místo konání akce
Zlín
Datum konání akce
1. 1. 2004
Typ akce podle státní příslušnosti
CST - Celostátní akce
Kód UT WoS článku
—