Marketingový audit malých a středních podniků v ČR
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F70883521%3A28120%2F04%3A63502272" target="_blank" >RIV/70883521:28120/04:63502272 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Marketingový audit malých a středních podniků v ČR
Popis výsledku v původním jazyce
Cílem příspěvku je charakterizovat a analyzovat faktory jenž významnou měrou ovlivňují marketingovou činnost malých a středních podniků v ČR. Faktory byly zkoumány na základě průzkumu z roku 2003. Marketingový audit může pomoci podnikům, které mají obchodní problémy, ale stejně tak dokáže udržet úspěšné podniky v dobré pozici na trhu. V posilování marketingových činností v malých a středních podnicích lze vidět zvyšování konkurenceschopnosti nejen na tuzemských trzích.
Název v anglickém jazyce
The Marketing Audit In Small and Medium Enterprises
Popis výsledku anglicky
The aim of the article is to characterize and analyze factors which have been significantly influential on the marketing activities of small and medium enterprises. These factors have been analysed on the basis of a 2003 survey. Marketing audit may helpboth companies with business problems as well as successful companies which would like to maintain their good position on the market. The strengthening of marketing activities in SME can contribute to a higher degree of competitiveness not only on the domestic market.
Klasifikace
Druh
D - Stať ve sborníku
CEP obor
AH - Ekonomie
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
Z - Vyzkumny zamer (s odkazem do CEZ)
Ostatní
Rok uplatnění
2004
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název statě ve sborníku
Marketingový audit malých a středních podniků v ČR
ISBN
80-7302-088-2
ISSN
—
e-ISSN
—
Počet stran výsledku
248
Strana od-do
164
Název nakladatele
Mendelova zemědělská a lesnická univerzita v Brně
Místo vydání
Brno
Místo konání akce
Brno
Datum konání akce
1. 1. 2004
Typ akce podle státní příslušnosti
CST - Celostátní akce
Kód UT WoS článku
—