Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Marketingový audit malých a středních podniků v ČR

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F70883521%3A28120%2F04%3A63502272" target="_blank" >RIV/70883521:28120/04:63502272 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Marketingový audit malých a středních podniků v ČR

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Cílem příspěvku je charakterizovat a analyzovat faktory jenž významnou měrou ovlivňují marketingovou činnost malých a středních podniků v ČR. Faktory byly zkoumány na základě průzkumu z roku 2003. Marketingový audit může pomoci podnikům, které mají obchodní problémy, ale stejně tak dokáže udržet úspěšné podniky v dobré pozici na trhu. V posilování marketingových činností v malých a středních podnicích lze vidět zvyšování konkurenceschopnosti nejen na tuzemských trzích.

  • Název v anglickém jazyce

    The Marketing Audit In Small and Medium Enterprises

  • Popis výsledku anglicky

    The aim of the article is to characterize and analyze factors which have been significantly influential on the marketing activities of small and medium enterprises. These factors have been analysed on the basis of a 2003 survey. Marketing audit may helpboth companies with business problems as well as successful companies which would like to maintain their good position on the market. The strengthening of marketing activities in SME can contribute to a higher degree of competitiveness not only on the domestic market.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

    AH - Ekonomie

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    Z - Vyzkumny zamer (s odkazem do CEZ)

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2004

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    Marketingový audit malých a středních podniků v ČR

  • ISBN

    80-7302-088-2

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    248

  • Strana od-do

    164

  • Název nakladatele

    Mendelova zemědělská a lesnická univerzita v Brně

  • Místo vydání

    Brno

  • Místo konání akce

    Brno

  • Datum konání akce

    1. 1. 2004

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    CST - Celostátní akce

  • Kód UT WoS článku