Marketingový audit v českých firmách.
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F70883521%3A28120%2F05%3A63502970" target="_blank" >RIV/70883521:28120/05:63502970 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
angličtina
Název v původním jazyce
Marketing Audits in Czech Enterprises
Popis výsledku v původním jazyce
The Marketing Audit is a control mechanism of the marketing behaviour of an organisation and ranks among the most significant elements of control mechanisms of the management of an enterprise, since its aim is to identify the problem areas of an enterprise and thus to create the pre-conditions for the correction of the same. In the course of the last 14 years, the proprietors and representatives of Czech enterprises have been forced to acquire those new Marketing skills and abilities, which were - for the managements of enterprises functioning in a market environment a matter of course. The research study was oriented on discovering whether Czech enterprises make use of Marketing Audits as a form of control mechanism
Název v anglickém jazyce
Marketing Audits in Czech Enterprises
Popis výsledku anglicky
The Marketing Audit is a control mechanism of the marketing behaviour of an organisation and ranks among the most significant elements of control mechanisms of the management of an enterprise, since its aim is to identify the problem areas of an enterprise and thus to create the pre-conditions for the correction of the same. In the course of the last 14 years, the proprietors and representatives of Czech enterprises have been forced to acquire those new Marketing skills and abilities, which were - for the managements of enterprises functioning in a market environment a matter of course. The research study was oriented on discovering whether Czech enterprises make use of Marketing Audits as a form of control mechanism
Klasifikace
Druh
D - Stať ve sborníku
CEP obor
AH - Ekonomie
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
Z - Vyzkumny zamer (s odkazem do CEZ)
Ostatní
Rok uplatnění
2005
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název statě ve sborníku
The 6th International Conference Enterprise in Transition.
ISBN
953-6024-70-5
ISSN
—
e-ISSN
—
Počet stran výsledku
6
Strana od-do
387-393
Název nakladatele
University of Split, Faculty of Economict
Místo vydání
Split
Místo konání akce
Split
Datum konání akce
26. 5. 2005
Typ akce podle státní příslušnosti
EUR - Evropská akce
Kód UT WoS článku
—