Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Marketingový audit v českých firmách.

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F70883521%3A28120%2F05%3A63502970" target="_blank" >RIV/70883521:28120/05:63502970 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    angličtina

  • Název v původním jazyce

    Marketing Audits in Czech Enterprises

  • Popis výsledku v původním jazyce

    The Marketing Audit is a control mechanism of the marketing behaviour of an organisation and ranks among the most significant elements of control mechanisms of the management of an enterprise, since its aim is to identify the problem areas of an enterprise and thus to create the pre-conditions for the correction of the same. In the course of the last 14 years, the proprietors and representatives of Czech enterprises have been forced to acquire those new Marketing skills and abilities, which were - for the managements of enterprises functioning in a market environment a matter of course. The research study was oriented on discovering whether Czech enterprises make use of Marketing Audits as a form of control mechanism

  • Název v anglickém jazyce

    Marketing Audits in Czech Enterprises

  • Popis výsledku anglicky

    The Marketing Audit is a control mechanism of the marketing behaviour of an organisation and ranks among the most significant elements of control mechanisms of the management of an enterprise, since its aim is to identify the problem areas of an enterprise and thus to create the pre-conditions for the correction of the same. In the course of the last 14 years, the proprietors and representatives of Czech enterprises have been forced to acquire those new Marketing skills and abilities, which were - for the managements of enterprises functioning in a market environment a matter of course. The research study was oriented on discovering whether Czech enterprises make use of Marketing Audits as a form of control mechanism

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

    AH - Ekonomie

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    Z - Vyzkumny zamer (s odkazem do CEZ)

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2005

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    The 6th International Conference Enterprise in Transition.

  • ISBN

    953-6024-70-5

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    6

  • Strana od-do

    387-393

  • Název nakladatele

    University of Split, Faculty of Economict

  • Místo vydání

    Split

  • Místo konání akce

    Split

  • Datum konání akce

    26. 5. 2005

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    EUR - Evropská akce

  • Kód UT WoS článku