Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

CRM A EXCELENTNÍ ORGANIZACE

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F70883521%3A28120%2F05%3A63503143" target="_blank" >RIV/70883521:28120/05:63503143 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    CRM A EXCELENTNÍ ORGANIZACE

  • Popis výsledku v původním jazyce

    A firm that wants to succeed in the current turbulently developing world has to monitor new trends in various fields and to try to be better than its competition. For an excellent organisation this applies double. If unsuccessful it is no good to blame it on trends of globalisation, the political situation in the country or in the world, new trends in business or the development in information technology. An excellent organisation must know all its customers well, understand them excellently, and try tocreate mutually beneficial interaction with them. Only the customers are judge and jury for the firm, because it is they who are the final arbitrators for the quality of products and services. Therefore successful firms in the Czech Republic and abroadhave implemented CRM into their business structures. They affirm that by taking this step they have gained competitive advantages against their competitors in the mass competition for the third millennium. Is this the truth or just empty

  • Název v anglickém jazyce

    CRM AND EXCELLENT ORGANISATION

  • Popis výsledku anglicky

    A firm that wants to succeed in the current turbulently developing world has to monitor new trends in various fields and to try to be better than its competition. For an excellent organisation this applies double. If unsuccessful it is no good to blame it on trends of globalisation, the political situation in the country or in the world, new trends in business or the development in information technology. An excellent organisation must know all its customers well, understand them excellently, and try tocreate mutually beneficial interaction with them. Only the customers are judge and jury for the firm, because it is they who are the final arbitrators for the quality of products and services. Therefore successful firms in the Czech Republic and abroadhave implemented CRM into their business structures. They affirm that by taking this step they have gained competitive advantages against their competitors in the mass competition for the third millennium. Is this the truth or just empty

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

    AH - Ekonomie

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    Z - Vyzkumny zamer (s odkazem do CEZ)

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2005

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    Progresivní metody a nástroje managementu a ekonomiky podniků

  • ISBN

    80-214-3099-0

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    8

  • Strana od-do

  • Název nakladatele

    Vysoké učení technické v Brně

  • Místo vydání

    Brno

  • Místo konání akce

    Brno

  • Datum konání akce

    7. 12. 2005

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    EUR - Evropská akce

  • Kód UT WoS článku