CRM A EXCELENTNÍ ORGANIZACE
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F70883521%3A28120%2F05%3A63503143" target="_blank" >RIV/70883521:28120/05:63503143 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
CRM A EXCELENTNÍ ORGANIZACE
Popis výsledku v původním jazyce
A firm that wants to succeed in the current turbulently developing world has to monitor new trends in various fields and to try to be better than its competition. For an excellent organisation this applies double. If unsuccessful it is no good to blame it on trends of globalisation, the political situation in the country or in the world, new trends in business or the development in information technology. An excellent organisation must know all its customers well, understand them excellently, and try tocreate mutually beneficial interaction with them. Only the customers are judge and jury for the firm, because it is they who are the final arbitrators for the quality of products and services. Therefore successful firms in the Czech Republic and abroadhave implemented CRM into their business structures. They affirm that by taking this step they have gained competitive advantages against their competitors in the mass competition for the third millennium. Is this the truth or just empty
Název v anglickém jazyce
CRM AND EXCELLENT ORGANISATION
Popis výsledku anglicky
A firm that wants to succeed in the current turbulently developing world has to monitor new trends in various fields and to try to be better than its competition. For an excellent organisation this applies double. If unsuccessful it is no good to blame it on trends of globalisation, the political situation in the country or in the world, new trends in business or the development in information technology. An excellent organisation must know all its customers well, understand them excellently, and try tocreate mutually beneficial interaction with them. Only the customers are judge and jury for the firm, because it is they who are the final arbitrators for the quality of products and services. Therefore successful firms in the Czech Republic and abroadhave implemented CRM into their business structures. They affirm that by taking this step they have gained competitive advantages against their competitors in the mass competition for the third millennium. Is this the truth or just empty
Klasifikace
Druh
D - Stať ve sborníku
CEP obor
AH - Ekonomie
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
Z - Vyzkumny zamer (s odkazem do CEZ)
Ostatní
Rok uplatnění
2005
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název statě ve sborníku
Progresivní metody a nástroje managementu a ekonomiky podniků
ISBN
80-214-3099-0
ISSN
—
e-ISSN
—
Počet stran výsledku
8
Strana od-do
—
Název nakladatele
Vysoké učení technické v Brně
Místo vydání
Brno
Místo konání akce
Brno
Datum konání akce
7. 12. 2005
Typ akce podle státní příslušnosti
EUR - Evropská akce
Kód UT WoS článku
—