Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Vzájemná synergie CRM a managementu jakosti k dosahování konkurenceschopnosti podniku na globálních trzích

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F70883521%3A28120%2F05%3A63503144" target="_blank" >RIV/70883521:28120/05:63503144 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Vzájemná synergie CRM a managementu jakosti k dosahování konkurenceschopnosti podniku na globálních trzích

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Excelentní organizace znají a dokonale chápou své zákazníky a snaží se s nimi vytvářet vzájemně prospěšnou interakci. Uvědomují si, že zákazníci jsou konečnými arbitry kvality výrobků a služeb. Rovněž pociťují, že jejich budoucnost v dnešním globálním světě je bytostně závislá na chování jednotlivých skupin zákazníků, maximalizaci míry jejich spokojenosti a loajality a právě na tvorbě a udržování dlouhodobě prospěšných vztahů s nimi. Příspěvek upozorní na provázanost strategie CRM a managementem jakosti, neboť právě tato synergie řízení se může stát klíčovou pro organizace, které chtějí obstát v hyperkonkurenci 21. století.

  • Název v anglickém jazyce

    Mutual synergy between CRM and Quality Management for attaining the company#s ability to compete in global markets

  • Popis výsledku anglicky

    All companies who are striving for excellence will become aware of and will completely know and understand its customers and will try to establish mutually beneficial interaction between them. These are companies who realize that the customer is the final arbiter of services and product quality. They equally know and properly sense that, their future on today#s global stage is directly related to the actions of individual groups of customers, which will maximize the measure of their satisfaction and loyalty by creating and contribute to maintaining a long-term relationship with them. This contribution will point out the inter-dependence between the CRM strategy and quality management, because it is just this type of management synergy, which will be the key for organizations, who will want to survive in a new world of hyper-competition of the 21st century.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

    AM - Pedagogika a školství

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    Z - Vyzkumny zamer (s odkazem do CEZ)

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2005

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    Jakost-Quality 2005

  • ISBN

    80-02-01729-3

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    5

  • Strana od-do

  • Název nakladatele

    Dům techniky Ostrava

  • Místo vydání

    Ostrava

  • Místo konání akce

    Ostrava

  • Datum konání akce

    17. 5. 2005

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    EUR - Evropská akce

  • Kód UT WoS článku