Vzájemná synergie CRM a managementu jakosti k dosahování konkurenceschopnosti podniku na globálních trzích
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F70883521%3A28120%2F05%3A63503144" target="_blank" >RIV/70883521:28120/05:63503144 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Vzájemná synergie CRM a managementu jakosti k dosahování konkurenceschopnosti podniku na globálních trzích
Popis výsledku v původním jazyce
Excelentní organizace znají a dokonale chápou své zákazníky a snaží se s nimi vytvářet vzájemně prospěšnou interakci. Uvědomují si, že zákazníci jsou konečnými arbitry kvality výrobků a služeb. Rovněž pociťují, že jejich budoucnost v dnešním globálním světě je bytostně závislá na chování jednotlivých skupin zákazníků, maximalizaci míry jejich spokojenosti a loajality a právě na tvorbě a udržování dlouhodobě prospěšných vztahů s nimi. Příspěvek upozorní na provázanost strategie CRM a managementem jakosti, neboť právě tato synergie řízení se může stát klíčovou pro organizace, které chtějí obstát v hyperkonkurenci 21. století.
Název v anglickém jazyce
Mutual synergy between CRM and Quality Management for attaining the company#s ability to compete in global markets
Popis výsledku anglicky
All companies who are striving for excellence will become aware of and will completely know and understand its customers and will try to establish mutually beneficial interaction between them. These are companies who realize that the customer is the final arbiter of services and product quality. They equally know and properly sense that, their future on today#s global stage is directly related to the actions of individual groups of customers, which will maximize the measure of their satisfaction and loyalty by creating and contribute to maintaining a long-term relationship with them. This contribution will point out the inter-dependence between the CRM strategy and quality management, because it is just this type of management synergy, which will be the key for organizations, who will want to survive in a new world of hyper-competition of the 21st century.
Klasifikace
Druh
D - Stať ve sborníku
CEP obor
AM - Pedagogika a školství
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
Z - Vyzkumny zamer (s odkazem do CEZ)
Ostatní
Rok uplatnění
2005
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název statě ve sborníku
Jakost-Quality 2005
ISBN
80-02-01729-3
ISSN
—
e-ISSN
—
Počet stran výsledku
5
Strana od-do
—
Název nakladatele
Dům techniky Ostrava
Místo vydání
Ostrava
Místo konání akce
Ostrava
Datum konání akce
17. 5. 2005
Typ akce podle státní příslušnosti
EUR - Evropská akce
Kód UT WoS článku
—