Vše
Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Competitive inteligence - part of knowledge management or new marketing

Popis výsledku

Tento příspěvek se zabývá konkurenčním zpravodajstvím - metodou užívanou pro zvýšení konkurenční schopnosti firem prostřednictvím získávání informací a jejich přeměnou ve znalosti. Cílem je nalézt odpověď na otázku, zda konkurenční zpravodajství je součástí znalostního managementu nebo marketingu.

Klíčová slova

Competitive intelligencemarketingnew marketing

Identifikátory výsledku

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    angličtina

  • Název v původním jazyce

    Competitive inteligence - part of knowledge management or new marketing

  • Popis výsledku v původním jazyce

    This paper deals with competitive intelligence - method used for increasing competitive abilities of enterprises by acquisition information and transforming it into knowledge. The goal was to find the answer to question, if the competitive intelligence is the part of knowledge management or marketing. According to the research done in last two years within Czech IT companies essentially dominates usage this method in marketing processes than in knowledge management architecture.

  • Název v anglickém jazyce

    Competitive inteligence - part of knowledge management or new marketing

  • Popis výsledku anglicky

    This paper deals with competitive intelligence - method used for increasing competitive abilities of enterprises by acquisition information and transforming it into knowledge. The goal was to find the answer to question, if the competitive intelligence is the part of knowledge management or marketing. According to the research done in last two years within Czech IT companies essentially dominates usage this method in marketing processes than in knowledge management architecture.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

    AH - Ekonomie

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    Z - Vyzkumny zamer (s odkazem do CEZ)

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2006

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    Zarzadzanie wiedza w organizacjach wobec wymogów nowoczesnej gospodarki

  • ISBN

    83-89275-52-X

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    9

  • Strana od-do

    159-167

  • Název nakladatele

    ABAKO

  • Místo vydání

    Sosnowiec

  • Místo konání akce

  • Datum konání akce

  • Typ akce podle státní příslušnosti

  • Kód UT WoS článku