Rebranding
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F70883521%3A28120%2F06%3A63505032" target="_blank" >RIV/70883521:28120/06:63505032 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Rebranding
Popis výsledku v původním jazyce
Firemní identita a značka jako její součást se stala jednou z nejpodstatnějších hodnot úspěšného podniku. I značka, stejně jako know-how může být ceněna a může být vyvíjena. Je podstatným identifikačním znakem a konkurenční výhodou. Značka může být i vyjádřením kvality. Jak ovšem postupovat, když je značku třeba změnit? Rebranding se poslední dobou stává zcela běžnou záležitostí, ale ne vždy se stane tou správnou volbou. Tento článek se pokouší popsat proces rebrandingu a uvést také praktické příklady.Rebranding se stává uměním na kterém závisí úspěch, prosperita a především důvěra zákazníka.
Název v anglickém jazyce
Rebranding
Popis výsledku anglicky
Building brand and rebuilding image, all about today´s rebranding in Czech Republic. How can the company change the brand, what issues it content. This article is about to descripe case study of rebranding in the past 5 years in Czech Republic. Strategicrebranding is the key, which set a new image of company.
Klasifikace
Druh
D - Stať ve sborníku
CEP obor
AH - Ekonomie
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
S - Specificky vyzkum na vysokych skolach
Ostatní
Rok uplatnění
2006
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název statě ve sborníku
Mendelnet 2006: sborník abstraktů z konference studentů dokorského studia, Brno
ISBN
80-86851-62-1
ISSN
—
e-ISSN
—
Počet stran výsledku
297
Strana od-do
12
Název nakladatele
Mendelova zemědělská a lesnická univerzita v Brně
Místo vydání
Brno
Místo konání akce
—
Datum konání akce
—
Typ akce podle státní příslušnosti
—
Kód UT WoS článku
—