Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Podpora inovací prostřednictvím mobilizace tacitních znalostí

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F70883521%3A28120%2F07%3A63506319" target="_blank" >RIV/70883521:28120/07:63506319 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Podpora inovací prostřednictvím mobilizace tacitních znalostí

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Po implementaci procesů mobilizujících tacitní znalosti ve společnosti získáme novou vazbu mezi aktivitou a inovacemi. Prakticky tak dojde ke snížení pokusů a omylů v hledání ideálního efektu jako kritéria efektivnosti inovací. Tímto způsobem může organizace v kratším časovém úseku dospět k inovačnímu zisku a budovat dlouhodobě udržitelnou konkurenční výhodu na trzích. K nástrojům pro mobilizaci tacitních znalostí patří např. ovlivňování podnikové kultury, vytváření míst pro neformální setkávání pracovníků, podpora komunit a mentorování či změna organizační struktury.

  • Název v anglickém jazyce

    An Encouragement of Innovations through a Tacit Knowledge Mobilization

  • Popis výsledku anglicky

    When a company implements processes that mobilize tacit knowledge, it acquires a new linkage between activity and innovations. That means a reduction in experiments and mistakes in looking for an ideal effect, that is a criterion of innovational effectiveness, takes place. The organization can reach an innovational profit in shorter time in this way. So it can build up a long-lasting competitive advantage. We can mobilize tacit knowledge for example through organizational culture management, a creationof places for informal personal meeting, a support of communities of practice, mentoring or a change of organizational structure.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

    AH - Ekonomie

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    Z - Vyzkumny zamer (s odkazem do CEZ)

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2007

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    Recenzovaný sborník příspěvků z Mezinárodní vědecké konference Znalostní ekonomika - trendy rozvoje vzdělávání, vědy a praxe

  • ISBN

    978-80-7318-646-3

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    9

  • Strana od-do

    84

  • Název nakladatele

    Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně

  • Místo vydání

    Zlín

  • Místo konání akce

  • Datum konání akce

  • Typ akce podle státní příslušnosti

  • Kód UT WoS článku