Podpora prodeje: Event v obchodním centru
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F70883521%3A28120%2F08%3A63507524" target="_blank" >RIV/70883521:28120/08:63507524 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Podpora prodeje: Event v obchodním centru
Popis výsledku v původním jazyce
Článek se věnuje nové aktivitě na podporu prodeje - eventu v obchodním centru. Event slouží jako způsob jasného odlišení se od konkurence, jak budovat značku, oslovit zákazníky a dosahovat stanovených prodejů. Hlavní důraz je kladen na důvody, proč realizovat event právě v obchodním centru a představení krok za krokem, jak postupovat při jeho přípravě a úspěšné realizaci.
Název v anglickém jazyce
Sales promotion: Event in Shopping Center
Popis výsledku anglicky
This paper deals with a new activity of Sales Promotion ? event in shopping center. Event serves as a technique of differentiation of the competition, how to build a brand, how to address the customer and how to make gains. In the main part of this paperI focused on the reasons; why does realize event just in shopping center and how to make the successful event.
Klasifikace
Druh
D - Stať ve sborníku
CEP obor
AE - Řízení, správa a administrativa
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
S - Specificky vyzkum na vysokych skolach
Ostatní
Rok uplatnění
2008
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název statě ve sborníku
Sborník recenzovaných příspěvků z Mezinárodní konference branding na CD
ISBN
978-80-7318-773-6
ISSN
—
e-ISSN
—
Počet stran výsledku
1
Strana od-do
—
Název nakladatele
Fakulta multimediálních komunikací
Místo vydání
Zlín, Česká republika
Místo konání akce
Vizovice, Valašský šenk
Datum konání akce
1. 1. 2008
Typ akce podle státní příslušnosti
CST - Celostátní akce
Kód UT WoS článku
—