Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Podpora prodeje: Event v obchodním centru

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F70883521%3A28120%2F08%3A63507524" target="_blank" >RIV/70883521:28120/08:63507524 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Podpora prodeje: Event v obchodním centru

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Článek se věnuje nové aktivitě na podporu prodeje - eventu v obchodním centru. Event slouží jako způsob jasného odlišení se od konkurence, jak budovat značku, oslovit zákazníky a dosahovat stanovených prodejů. Hlavní důraz je kladen na důvody, proč realizovat event právě v obchodním centru a představení krok za krokem, jak postupovat při jeho přípravě a úspěšné realizaci.

  • Název v anglickém jazyce

    Sales promotion: Event in Shopping Center

  • Popis výsledku anglicky

    This paper deals with a new activity of Sales Promotion ? event in shopping center. Event serves as a technique of differentiation of the competition, how to build a brand, how to address the customer and how to make gains. In the main part of this paperI focused on the reasons; why does realize event just in shopping center and how to make the successful event.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

    AE - Řízení, správa a administrativa

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    S - Specificky vyzkum na vysokych skolach

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2008

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    Sborník recenzovaných příspěvků z Mezinárodní konference branding na CD

  • ISBN

    978-80-7318-773-6

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    1

  • Strana od-do

  • Název nakladatele

    Fakulta multimediálních komunikací

  • Místo vydání

    Zlín, Česká republika

  • Místo konání akce

    Vizovice, Valašský šenk

  • Datum konání akce

    1. 1. 2008

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    CST - Celostátní akce

  • Kód UT WoS článku