Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Branding, reklama a děti

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F70883521%3A28120%2F08%3A63507702" target="_blank" >RIV/70883521:28120/08:63507702 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Branding, reklama a děti

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Jedním z nástrojů, který lze využít při budování a řízení obchodních značek, je také reklama. Reklama ovlivňuje spotřebitelské chování zákazníků, podporuje známost značky, vytváří asociace spojené se značkou a může také ovlivnit vnímání kvality značky avybudovat loajalitu ke značce. Ať chceme či nechceme, mezi tyto zákazníky patří také děti. Děti jsou tradičně chápany jako nejvíce zranitelná skupina potenciálních zákazníků, která je ovlivňována či dokonce manipulována reklamou. Děti nemají zkušenosti,jsou velmi důvěřivé a nedokážou tolik odlišit skutečnost od přikrášleného světa reklam. Příspěvek se zabývá řízením značek výrobců hraček, zejména pak klade důraz na vliv reklamy propagující hračky zacílené na dětského zákazníka.

  • Název v anglickém jazyce

    Branding, advertising and children

  • Popis výsledku anglicky

    One of the instruments, which we can use for creating and managing the brands, is also the advertising. The advertising can influence the consumers´s behaviour, it can support the familiarity of the brand, it can create the association related to the brand and it also can influence the perception of the brand quality and it can create the loyalty to the brand. These customers are also children. Children are seen as the most vulnerable group of the possible customers, which is affected or even manipulated by the advertising. Children do not have the experiences, they are confident and they can hardly see the difference between the reality and the better world of the advertising. This article is about the toys producer´s brand management. It emphasizes the importance of toys advertising, which are aiming for the children´s customers.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

    AE - Řízení, správa a administrativa

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    V - Vyzkumna aktivita podporovana z jinych verejnych zdroju

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2008

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    Branding

  • ISBN

    978-80-7318-773-6

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    1

  • Strana od-do

  • Název nakladatele

    Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Česká marketingová společnost

  • Místo vydání

    Zlín

  • Místo konání akce

    Zlín

  • Datum konání akce

    1. 1. 2008

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    CST - Celostátní akce

  • Kód UT WoS článku