Branding, reklama a děti
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F70883521%3A28120%2F08%3A63507702" target="_blank" >RIV/70883521:28120/08:63507702 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Branding, reklama a děti
Popis výsledku v původním jazyce
Jedním z nástrojů, který lze využít při budování a řízení obchodních značek, je také reklama. Reklama ovlivňuje spotřebitelské chování zákazníků, podporuje známost značky, vytváří asociace spojené se značkou a může také ovlivnit vnímání kvality značky avybudovat loajalitu ke značce. Ať chceme či nechceme, mezi tyto zákazníky patří také děti. Děti jsou tradičně chápany jako nejvíce zranitelná skupina potenciálních zákazníků, která je ovlivňována či dokonce manipulována reklamou. Děti nemají zkušenosti,jsou velmi důvěřivé a nedokážou tolik odlišit skutečnost od přikrášleného světa reklam. Příspěvek se zabývá řízením značek výrobců hraček, zejména pak klade důraz na vliv reklamy propagující hračky zacílené na dětského zákazníka.
Název v anglickém jazyce
Branding, advertising and children
Popis výsledku anglicky
One of the instruments, which we can use for creating and managing the brands, is also the advertising. The advertising can influence the consumers´s behaviour, it can support the familiarity of the brand, it can create the association related to the brand and it also can influence the perception of the brand quality and it can create the loyalty to the brand. These customers are also children. Children are seen as the most vulnerable group of the possible customers, which is affected or even manipulated by the advertising. Children do not have the experiences, they are confident and they can hardly see the difference between the reality and the better world of the advertising. This article is about the toys producer´s brand management. It emphasizes the importance of toys advertising, which are aiming for the children´s customers.
Klasifikace
Druh
D - Stať ve sborníku
CEP obor
AE - Řízení, správa a administrativa
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
V - Vyzkumna aktivita podporovana z jinych verejnych zdroju
Ostatní
Rok uplatnění
2008
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název statě ve sborníku
Branding
ISBN
978-80-7318-773-6
ISSN
—
e-ISSN
—
Počet stran výsledku
1
Strana od-do
—
Název nakladatele
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Česká marketingová společnost
Místo vydání
Zlín
Místo konání akce
Zlín
Datum konání akce
1. 1. 2008
Typ akce podle státní příslušnosti
CST - Celostátní akce
Kód UT WoS článku
—