Reklama jako projev spotřebitelské kultury
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F70883521%3A28120%2F06%3A63505037" target="_blank" >RIV/70883521:28120/06:63505037 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Reklama jako projev spotřebitelské kultury
Popis výsledku v původním jazyce
Má práce "Reklama jako projev komerční spotřebitelské kultury", se na reklamu snaží dívat z několika úhlů. Řeší také postoj "nás" spotřebitelů a to z několika stran. Například tím, jak můžeme reklamu chápat. Na tuto otázku si totiž můžeme vytvořit mnohonázorů. Dále je zde pojednání o potřebě reklamy, což je jakési opodstatnění její existence. Zabývám se také spotřebitelskou kulturou a spojením reklamy se zákazníkem. Lze říci, že propojení reklamy a spotřebitele je základem této práce. Nelze opomenout ani vztah zákazníka ke značce, fakt, který se v poslední době stává stále významnějším. Zajímavou a praktickou stránkou je vztah Čechů k reklamě. Ten je doplněný o fakta a výsledky realizovaných výzkumů. Protože se reklama stává součástí globální kultury,z jisté části ji již i tvoří. Mou snahou je nastínit její místo v komerčním světě.
Název v anglickém jazyce
Advertising as a Manifestation of Consumer Commerce Culture.
Popis výsledku anglicky
My work "Advertising as a Manifestation of Consumer Commerce Culture" looks at advertising in many points of view. For example advertising understanding. We can have many opinions on this question. There is also a discourse about the advertising necessity. It is a justification of it´s existence. I deal with a consumer culture and connecting between advertising and customer. Generally connecting between advertising and the consumer is the basic thing for understanding this work. We can not forget aboutthe relationship customer - brand. This fact is becoming very important in these days. Czechs relationship to advertising is very interesting and it is completed by facts and results of realised research. Advertising is becoming a part of global cultureand a global culture is also created partly by advertising. We can not make exact limits. In commerce world we can only outline it´s place.
Klasifikace
Druh
D - Stať ve sborníku
CEP obor
AH - Ekonomie
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
S - Specificky vyzkum na vysokych skolach
Ostatní
Rok uplatnění
2006
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název statě ve sborníku
Mezinárodní Baťova Doktorandská Konference
ISBN
80-7318-384-6
ISSN
—
e-ISSN
—
Počet stran výsledku
243
Strana od-do
97
Název nakladatele
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Místo vydání
Zlín
Místo konání akce
Zlín
Datum konání akce
27. 4. 2006
Typ akce podle státní příslušnosti
EUR - Evropská akce
Kód UT WoS článku
—