Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Reklama jako projev spotřebitelské kultury

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F70883521%3A28120%2F06%3A63505037" target="_blank" >RIV/70883521:28120/06:63505037 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Reklama jako projev spotřebitelské kultury

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Má práce "Reklama jako projev komerční spotřebitelské kultury", se na reklamu snaží dívat z několika úhlů. Řeší také postoj "nás" spotřebitelů a to z několika stran. Například tím, jak můžeme reklamu chápat. Na tuto otázku si totiž můžeme vytvořit mnohonázorů. Dále je zde pojednání o potřebě reklamy, což je jakési opodstatnění její existence. Zabývám se také spotřebitelskou kulturou a spojením reklamy se zákazníkem. Lze říci, že propojení reklamy a spotřebitele je základem této práce. Nelze opomenout ani vztah zákazníka ke značce, fakt, který se v poslední době stává stále významnějším. Zajímavou a praktickou stránkou je vztah Čechů k reklamě. Ten je doplněný o fakta a výsledky realizovaných výzkumů. Protože se reklama stává součástí globální kultury,z jisté části ji již i tvoří. Mou snahou je nastínit její místo v komerčním světě.

  • Název v anglickém jazyce

    Advertising as a Manifestation of Consumer Commerce Culture.

  • Popis výsledku anglicky

    My work "Advertising as a Manifestation of Consumer Commerce Culture" looks at advertising in many points of view. For example advertising understanding. We can have many opinions on this question. There is also a discourse about the advertising necessity. It is a justification of it´s existence. I deal with a consumer culture and connecting between advertising and customer. Generally connecting between advertising and the consumer is the basic thing for understanding this work. We can not forget aboutthe relationship customer - brand. This fact is becoming very important in these days. Czechs relationship to advertising is very interesting and it is completed by facts and results of realised research. Advertising is becoming a part of global cultureand a global culture is also created partly by advertising. We can not make exact limits. In commerce world we can only outline it´s place.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

    AH - Ekonomie

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    S - Specificky vyzkum na vysokych skolach

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2006

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    Mezinárodní Baťova Doktorandská Konference

  • ISBN

    80-7318-384-6

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    243

  • Strana od-do

    97

  • Název nakladatele

    Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně

  • Místo vydání

    Zlín

  • Místo konání akce

    Zlín

  • Datum konání akce

    27. 4. 2006

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    EUR - Evropská akce

  • Kód UT WoS článku