Titul orig.: Aplikace guerilla marketingu ? případové studie
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F70883521%3A28120%2F08%3A63507736" target="_blank" >RIV/70883521:28120/08:63507736 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Titul orig.: Aplikace guerilla marketingu ? případové studie
Popis výsledku v původním jazyce
Guerilla marketing není ničím novým, ale v podmínkách České republiky se s tímto pojmem setkáváme velmi zřídka. Guerilla marketing je často spojován s nepříliš korektními marketingovými kampaněmi. Cílem této studie je ukázat, že guerilla marketing není jen pro ty nejodvážnější, ale že je vhodný pro každou kampaň.
Název v anglickém jazyce
Application of Guerilla Marketing ? Case Stadyes
Popis výsledku anglicky
Guerilla marketing is nothing new, however, we meet this term under conditions of the Czech Republic very rarely. Guerilla marketing is often connected with not very correct marketing campaigns. The aim of this study is to show that guerrilla marketing is not only for the bravest ones, but is suitable for any campaign.
Klasifikace
Druh
D - Stať ve sborníku
CEP obor
AE - Řízení, správa a administrativa
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
V - Vyzkumna aktivita podporovana z jinych verejnych zdroju
Ostatní
Rok uplatnění
2008
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název statě ve sborníku
Sborník příspěvků z mezinárodní konference ?Management, Economics and Business Development in the new European Conditions.?
ISBN
978-80-7204-582-2
ISSN
—
e-ISSN
—
Počet stran výsledku
1
Strana od-do
—
Název nakladatele
Akademické nakladatelství CERM
Místo vydání
Brno
Místo konání akce
Brno
Datum konání akce
23. 5. 2008
Typ akce podle státní příslušnosti
EUR - Evropská akce
Kód UT WoS článku
—