Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Titul orig.: Aplikace guerilla marketingu ? případové studie

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F70883521%3A28120%2F08%3A63507736" target="_blank" >RIV/70883521:28120/08:63507736 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Titul orig.: Aplikace guerilla marketingu ? případové studie

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Guerilla marketing není ničím novým, ale v podmínkách České republiky se s tímto pojmem setkáváme velmi zřídka. Guerilla marketing je často spojován s nepříliš korektními marketingovými kampaněmi. Cílem této studie je ukázat, že guerilla marketing není jen pro ty nejodvážnější, ale že je vhodný pro každou kampaň.

  • Název v anglickém jazyce

    Application of Guerilla Marketing ? Case Stadyes

  • Popis výsledku anglicky

    Guerilla marketing is nothing new, however, we meet this term under conditions of the Czech Republic very rarely. Guerilla marketing is often connected with not very correct marketing campaigns. The aim of this study is to show that guerrilla marketing is not only for the bravest ones, but is suitable for any campaign.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

    AE - Řízení, správa a administrativa

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    V - Vyzkumna aktivita podporovana z jinych verejnych zdroju

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2008

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    Sborník příspěvků z mezinárodní konference ?Management, Economics and Business Development in the new European Conditions.?

  • ISBN

    978-80-7204-582-2

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    1

  • Strana od-do

  • Název nakladatele

    Akademické nakladatelství CERM

  • Místo vydání

    Brno

  • Místo konání akce

    Brno

  • Datum konání akce

    23. 5. 2008

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    EUR - Evropská akce

  • Kód UT WoS článku