Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Význam a možnosti využití Guerilla Marketingu

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61989100%3A27510%2F06%3A00017432" target="_blank" >RIV/61989100:27510/06:00017432 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    slovinština

  • Název v původním jazyce

    Význam a možnosti využitia Guerilla Marketingu

  • Popis výsledku v původním jazyce

    V súvislosti s neustálym poklesom účinnosti klasických reklám, čo je zrejmé z meraní, štatistík, peoplemetrov a pod., sa stále častejšie začína využívať tzv. Guerilla Marketing. Guerilla Marketing môžeme charakterizovať ako využívanie kreatívnych nápadov, ktoré sa dajú realizovať pri výrazne nižšom vynaložení finančných prostriedkov ako pri klasických reklamných aktivitách. Cieľom tohto príspevku je priblížiť pojem Guerilla Marketing a predviesť možnosti jeho využitia pre zvýšenie úspešnosti produktov na trhu, a to nielen v ČR.

  • Název v anglickém jazyce

    Importance and possibilities for using Guerilla Marketing

  • Popis výsledku anglicky

    Because of declining efficiency classic advertising ? it is evident from statistics, measurements and peoplemeters, firms can more often use Guerilla Marketing. Guerilla Marketing means creative ideas, which can be realized with significance lower financial resources like classic advertising activities. Aim of this article is to explain a term of Guerilla Marketing and to show possibilities of its using for the rise successful product on the market, not in Czech Republic.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

    AH - Ekonomie

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    V - Vyzkumna aktivita podporovana z jinych verejnych zdroju

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2006

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    Mezinárodní Baťova Doktorandská Konference (sborník příspěvků z konferece)

  • ISBN

    80-7318-257-2

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    7

  • Strana od-do

  • Název nakladatele

    Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně

  • Místo vydání

    Zlín

  • Místo konání akce

  • Datum konání akce

  • Typ akce podle státní příslušnosti

  • Kód UT WoS článku