Význam a možnosti využití Guerilla Marketingu
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61989100%3A27510%2F06%3A00017432" target="_blank" >RIV/61989100:27510/06:00017432 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
slovinština
Název v původním jazyce
Význam a možnosti využitia Guerilla Marketingu
Popis výsledku v původním jazyce
V súvislosti s neustálym poklesom účinnosti klasických reklám, čo je zrejmé z meraní, štatistík, peoplemetrov a pod., sa stále častejšie začína využívať tzv. Guerilla Marketing. Guerilla Marketing môžeme charakterizovať ako využívanie kreatívnych nápadov, ktoré sa dajú realizovať pri výrazne nižšom vynaložení finančných prostriedkov ako pri klasických reklamných aktivitách. Cieľom tohto príspevku je priblížiť pojem Guerilla Marketing a predviesť možnosti jeho využitia pre zvýšenie úspešnosti produktov na trhu, a to nielen v ČR.
Název v anglickém jazyce
Importance and possibilities for using Guerilla Marketing
Popis výsledku anglicky
Because of declining efficiency classic advertising ? it is evident from statistics, measurements and peoplemeters, firms can more often use Guerilla Marketing. Guerilla Marketing means creative ideas, which can be realized with significance lower financial resources like classic advertising activities. Aim of this article is to explain a term of Guerilla Marketing and to show possibilities of its using for the rise successful product on the market, not in Czech Republic.
Klasifikace
Druh
D - Stať ve sborníku
CEP obor
AH - Ekonomie
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
V - Vyzkumna aktivita podporovana z jinych verejnych zdroju
Ostatní
Rok uplatnění
2006
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název statě ve sborníku
Mezinárodní Baťova Doktorandská Konference (sborník příspěvků z konferece)
ISBN
80-7318-257-2
ISSN
—
e-ISSN
—
Počet stran výsledku
7
Strana od-do
—
Název nakladatele
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Místo vydání
Zlín
Místo konání akce
—
Datum konání akce
—
Typ akce podle státní příslušnosti
—
Kód UT WoS článku
—