New trends in Transport Marketing
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216275%3A25510%2F15%3A39900433" target="_blank" >RIV/00216275:25510/15:39900433 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
angličtina
Název v původním jazyce
New trends in Transport Marketing
Popis výsledku v původním jazyce
The article deals with modern marketing trends as for example Guerilla Marketing, Viral Marketing or Ambient Marketing are and shows how to use it in the transport area. Such marketing campaign can be cheap, funny, memorable and very successful for all participating.
Název v anglickém jazyce
New trends in Transport Marketing
Popis výsledku anglicky
The article deals with modern marketing trends as for example Guerilla Marketing, Viral Marketing or Ambient Marketing are and shows how to use it in the transport area. Such marketing campaign can be cheap, funny, memorable and very successful for all participating.
Klasifikace
Druh
D - Stať ve sborníku
CEP obor
AE - Řízení, správa a administrativa
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace
Ostatní
Rok uplatnění
2015
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název statě ve sborníku
6th International Scientific Conference: Conference Proceedings
ISBN
978-80-7395-924-1
ISSN
—
e-ISSN
—
Počet stran výsledku
7
Strana od-do
256-262
Název nakladatele
Univerzita Pardubice
Místo vydání
Pardubice
Místo konání akce
Pardubice
Datum konání akce
3. 9. 2015
Typ akce podle státní příslušnosti
EUR - Evropská akce
Kód UT WoS článku
—