Guerilla marketing
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F62156489%3A43110%2F07%3A00113626" target="_blank" >RIV/62156489:43110/07:00113626 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Guerilla marketing
Popis výsledku v původním jazyce
Článek přibližuje využití a fungování guerilla marketingu v současné marketingové praxi. Seznámí s jednotlivými nástroji, kterých se v guerilla marketingu využívá. Na příkladech popisuje efektivnost tohoto marketingového nástroje. Stručně shrnuje vývoj tohoto relativně mladého nástroje.
Název v anglickém jazyce
Guerilla Marketing
Popis výsledku anglicky
The paper introduces the functioning of guerilla marketing in contemporary business praxis. Particular tools used in guerilla marketing are presented. By using examples the paper proves the effectiveness of this marketing tool. The paper also briefly describes the evolution of this relatively young marketing practice.
Klasifikace
Druh
D - Stať ve sborníku
CEP obor
AH - Ekonomie
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
Z - Vyzkumny zamer (s odkazem do CEZ)
Ostatní
Rok uplatnění
2007
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název statě ve sborníku
Marketing v teórii, výskume a praxi
ISBN
978-80-8069-957-4
ISSN
—
e-ISSN
—
Počet stran výsledku
4
Strana od-do
1-4
Název nakladatele
Slovenská poľnohospodárska univerzita v Nitre
Místo vydání
Vydavateľské a edičné stredisko SPU v Nitre
Místo konání akce
—
Datum konání akce
—
Typ akce podle státní příslušnosti
—
Kód UT WoS článku
—